۸۹۸ پرونده تخلف زیست‌محیطی در لرستان تشکیل شده است

شناسه : 25189 ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۶
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: تاکنون ۸۹۸ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل شده است.
۸۹۸ پرونده تخلف زیست‌محیطی در لرستان تشکیل شده است
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، علی سالاروند اظهار کرد: ۹۱۳ متخلف زیست محیطی امسال در این استان دستگیر شده‌اند و ۸۹۸ فقره پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

وی افزود: از مجموع ۸۹۸ پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل شده در استان تاکنون ۲۳۳ پرونده مختومه شده و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

سالاروند ادامه داد: میزان زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده‌ها۱۷ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال یوده که تاکنون از این میزان سه میلیارد و ۸۸۲ میلیون ریال وصول شده است.

وی با اشاره به برخی تخلفات ثبت شده در استان ادامه داد: ۹۳ مورد در حوزه آبزیان،۲۱ مورد پرندگان، ۵۰ مورد صید غیرمجاز پستانداران،۷۱ مورد زنده‌گیری پرندگان و هفت مورد نگهداری،خرید، فروش و تاکسیدرمی حیات‌وحش گزارش شد.

این مسئول با بیان اینکه از مجموع پرونده‌های امسال ۳۲۶ پرونده در راستای آلاینده ها بوده است ادامه داد: در این راستا ۴۶۷مورد آلودگی زیست محیطی در استان ثبت و ۵۰۳اخطاریه زیست محیطی صادر شده است.

سالاروند عنوان کرد: همچنین در این راستا ۱۸ قبضه سلاح غیرمجاز، ۱۶۱ قبضه سلاح مجاز، ۱۱قبضه سلاح جنگی، یک هزار و ۵۲۷ ادوات صید و شکار از جمله تور ماهیگیری، قلاب،لنسر، فشنگ ساچمه زنی، تیوپ، چرخ و چوب ماهیگیری، خشاب، چهارپاره و قطار کشف و ضبط شده است.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.