۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌ست

شناسه : 25129 ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: برای نوروز امسال یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس برای اقامت مسافران در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج در نظر گرفته شده که در مجموع در ۱۶۵ مدرسه استان، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.
۱۶۵ مدرسه در لرستان آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی‌ست
پ
پ

به گزارش مازین نیوز، رضا عزتی در نخستین جلسه ستاد اسکان مسافران نوروزی با اشاره به آمادگی آموزش و پرورش استان برای میزبانی از مسافران نوروزی،اظهار کرد: تکریم و آرامش مسافران نوروزی باید از اولویت‌های ستاد اسکان باشد.

وی با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی از ۲۸ اسفندماه آغاز می‌شود، افزود: امسال ۱۰ پایگاه اسکان در شهرهای استان برای راهنمایی و اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: برای نوروز امسال یک‌هزار و ۶۰۰ کلاس برای اقامت مسافران در قالب اتاق‌های نوع الف، ب و ج در نظر گرفته شده که در مجموع در ۱۶۵ مدرسه استان، آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی هستند.

وی به وجود ۶ مرکز اقامتی رفاهی (خانه معلم )در استان اشاره کرد و اظهار داشت: این مراکز روزانه ظرفیت پذیرش ۱۲۵ نفر را دارند و علاوه بر این سوئیت های اقامتی اردوگاه آیت الله کمالوند خرم‌آباد هم می‌تواند در اختیار مسافران نوروزی قرار گیرد.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.