نقطه حادثه‌خیز جاده خرم‌آباد_سپپددشت حذف شد

شناسه : 25002 ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان گفت: نقطه حادثه‌خیز محور خرم‌آباد_سپپددشت در قالب عملیات خاک‌برداری، تعریض، اجرای بیس و ساب بیس، آسفالت و خط‌کشی حذف شد.
نقطه حادثه‌خیز جاده خرم‌آباد_سپپددشت حذف شد
پ
پ
به گزارش ماژین نیوز، بهزاد شاکرمی در جمع خبرنگاران با اشاره به ایمن‌سازی محور و حذف نقطه حادثه‌خیز محور خرم‌آباد_سپپددشت، اظهار کرد: عملیات ایمن‌سازی کیلومتر ۷.۳ تا ۷.۶۵۰ به طول ۷۰۰ متر و عرض حدود ۴ متر در دو طرف جاده انجام شد.

وی با بیان اینکه عملیات انجام شده شامل عملیات خاک‌برداری، تعریض، اجرای بیس و ساب بیس، آسفالت و خط‌کشی با هزینه ۳ میلیارد تومان انجام شده است، افزود: محور خرم‌آباد_سپید دشت سرزمین جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است و این مسیر علاوه بر عبور و مرور روستاها، ترافیک گردشگران و بازدیدکنندگان را به دلیل جاذبه‌های هم دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه این مسیر فاقد مشخصات فنی و هندسی لازم بوده و دارای قوس‌ها و پیچ‌های غیر استاندارد است، گفت: در راستای ایمن‌سازی و ارتقاء کیفیت محور، عملیات اجرایی تعریض جاده از سال ۹۰ آغاز شده که متاسفانه به دلیل عدم تخصیص مناسب عملیات اجرایی پیشرفت چندانی نداشت.

شاکرمی گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته الحاق این محور به چهار خطه‌های منتهی به مرکز استان نیز صورت گرفت.

وی افزود: عملیات چهار خطه کردن این محور از تقاطع پلیس راه کمالوند تا روستای ایمان‌آباد به طول ۱۸ کیلومتر در دستور کار قرار گرفت و مابقی محور به صورت راه اصلی با عرض متوسط حدود ۱۲ متر اجرا شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی لرستان بیان کرد: دو کیلومتر ابتدای این محور به دلیل معارضین محلی و تاسیسات تاکنون هیچ‌گونه عملیاتی صورت نگرفته، اما در صورت تامین اعتبار این قسمت از کار نیز تکمیل می‌شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.