لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی

شناسه : 24617 ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۲۴
معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان دامپزشکی کشور گفت: باید تمام تلاش و حمایت از سرمایه‌گذاران در بحث اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد و در این راستا حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.
لزوم حمایت همه جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی
پ
پ
به گزارش ماژین نیوز، سید مجتبی نوروزی در آئین کلنگ زنی کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد، اظهار کرد: با راه اندازی این پروژه علاوه بر تامین نیازمندی‌های این شهر و استان باید صادرات به کشورهای همسایه هم در دستور کار باشد تا محصولات این مجوعه بتواند در بازارهای جهان و بین المللی شرکت کند.

وی با اشاره به اینکه اقتصاد در کشور امروزه وضعیت خوبی ندارد، افزود: باید تمام تلاش و حمایت از سرمایه‌گذاران در بحث اقتصاد مقاومتی صورت بگیرد و در این راستا حمایت‌های لازم انجام خواهد شد.

این مقام مسئول ادامه داد: اگر کشور می‌خواهد از نظر اقتصادی روی پای خود بایستد باید از درون بجوشد و باید خودمان آن را بسازیم و اگر به این باور رسیدیم آن موقع در کشور تحول ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به اینکه امنیت غذایی یکی از موضوعات مهم امروز کشور است،خاطرنشان کرد: دو مسئله مهم امنیت غذایی در کشور محصول مرتبط به وفور پیدا شود و در اختیار همگان قرار گیرد و از جانبی نیز ایمنی غذا در آن رعایت شود.

سرچشمه خبر: گریت نیوز.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.