فاطمه مقصودی در آئین کلنگ‌زنی کشتارگاه طیور بروجرد: هدف تامین امنیت غذایی مردم است

شناسه : 24614 ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۳
نماینده مردم بروجرد و اشتریان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف ما تامین امنیت غذایی مردم است و در این راستا نهایت تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.
فاطمه مقصودی در آئین کلنگ‌زنی کشتارگاه طیور بروجرد: هدف تامین امنیت غذایی مردم است
پ
پ

به گزارش ماژین نیوز، فاطمه مقصودی در آئین کلنگ‌زنی کشتارگاه طیور بروجرد با بیان اینکه هدف ما تامین امنیت غذایی مردم است، اظهار کرد: چهار سال برای خدمت به مردم تلاش کرده‌ایم و در این راستا پروژه‌های محورهای اقتصادی از جمله سد آبسرده، نساجی، خودروسازی، سامان کاشی و … را با تمام مشکلات فعال و حمایت کرده‌ایم و خوش‌بختانه فعالیت‌های خوبی در راستای محرومیت‌زدایی انجام گرفته است.

وی با بیان این نکته که در راستای محقق شدن این پروژه میسر شدن و به نتیجه رسیدن پروژه کشتارگاه طیور به تنهایی و به صورت جهادی و مردمی آن را  پیگیری نمودم، افزود: حدود ۳ سال تمام پروژه کشتارگاه طیور شهرستان بروجرد را در اولویت کاری خود قرار داده‌ام و امروزه شاهد کلنگ زنی آن هستیم که با همگرایی و همت مسئولین امیدواریم شاهد پیشرفت شهرستان بروجرد باشیم.

این نماینده مردم بروجرد و اشتریان در مجلس با اشاره به اینکه برای خدمتگزاری در مقابل تمام مافیا ایستاده‌ایم،خاطرنشان کرد: برای حفظ و آبروی نظام همواره پای کار بوده‌ایم و در خدمتگزاری به مردم از هیچ کوششی دریغ نکرده‌ایم و هرجا که ببینیم رانت باشد و کارشکنی صورت بگیرد با آن مقابله خواهیم کرد.

سرچشمه خبر: گریت نیوز.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.