ضرورت ایجاد مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم لرستان

شناسه : 24698 ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۶
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان بر ایجاد مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم استان تاکید کرد.
ضرورت ایجاد مدارس شبانه‌روزی در مناطق محروم لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین نیوز، سمانه حسن‌پور در جلسه شورای آموزش و پرورش لرستان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مناطقی در شمال کوهدشت، جنوب غربی الیگودرز به سمت خرم‌آباد و جنوب خرم‌آباد و دلفان وجود دارد که بسیار محروم هستند و ضرورت دارد مدارس شبانه‌روزی در این مناطق ایجاد شود.

وی افزود: ایجاد این مدارس به جذب دانش‌آموزان کمک می‌کند و آنان در کنار شغل کشاورزی و دامپروری می‌توانند به تحصیل علم مشغول شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با بیان اینکه دانش‌آموزان در روستای مناطق مذکور در کنار دامپروری نیاز به تحصیل علم و دانش دارند،  گفت: ایجاد مدارس شبانه‌روزی در این مناطق سبب می‌شود خانواده دانش‌آموزان دختر و پسر بدون دغدغه برای تحصیل، فرزندان خود را به این مدارس بفرستند.

حسن‌پور با بیان اینکه ضرورت دارد شرایط را برای تحصیل دانش‌آموزان این مناطق مهیا کنیم در غیر این صورت آنان از تحصیل باز می‌مانند، افزود: تحصیل دانش‌آموزان دختر در این مناطق دغدغه خانواده‌های آنان است.

وی یادآور شد: کودکان مناطق عشایری و روستایی از استعداد بالایی برخوردار هستند و وظیفه ما مسئولین ایجاد بستر مناسب برای شکوفایی این استعدادهاست.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.