در لايحه برنامه هفتم توسعه ۸ درصد رشد اقتصادي در نظر گرفته شده است

شناسه : 24519 ۰۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي لرستان گفت: همچنين در لايحه برنامه هفتم كه برنامه‌اي پنج ساله است، سالانه ۸ درصد رشد اقتصادي در نظر گرفته شده كه ۳/۵ درصد از محل بهره‌وري بايد عملي شود.
در لايحه برنامه هفتم توسعه ۸ درصد رشد اقتصادي در نظر گرفته شده است
پ
پ

به گزارش مازین نیوز، دکتر سمانه حسن‌پور در همايش حقوق شهروند و ايثار که با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري لرستان و مديركل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان همراه بود، اظهار کرد: بهره‌وري براي دولت سيزدهم بسيار اهميت دارد و در قانون بودجه دولت سيزدهم نوشته شده است.

وي افزود: در اين قانون رشد اقتصادي ۸درصد مشخص و تعيين شده كه ۳/۵ درصد آن بايد از محل بهره‌وري تحقق پيدا كند.

حسن‌پور ادامه داد: همچنين در لايحه برنامه هفتم كه برنامه‌اي پنج ساله است، سالانه ۸ درصد رشد اقتصادي در نظر گرفته شده كه ۳/۵ درصد از محل بهره‌وري بايد عملي شود.

رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان ادامه داد: بهره‌وري يعني ما از دانش و فكرمان به گونه‌اي استفاده كنيم كه هر سال بتوانيم كارائي و اثر بخشي را در فعاليت‌هايمان افزايش دهيم.

وي تصريح كرد: با ورودي‌هاي و داده‌هاي كمتر بتوانيم خروجي‌هاي بيشتري داشته و همين توسعه دولت الكترونيك، اصلاح فرآيندها، مبارزه با گلوگاه‌هاي فساد و سنجش شاخص‌هاي بهره‌وري، تهيه برنامه‌هاي بهره‌وري، اجرا و بهبود شاخص‌هاي بهره‌وري مي‌تواند دولت را در رسيدن به اين هدف كمك كند.

گفتنی است در پايان این همایش از كاركنان برگزيده بنياد شهيد و امور ايثارگران استان تجليل به عمل آمد.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.