طی سال جاری؛

توزیع بیش از ۵۰ میلیون لیتر سوخت بین روستاهای لرستان

شناسه : 25065 ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: ۵۲ میلیون لیتر نفت سفید، بنزین، گازوییل، روغن ماشین آلات و گاز مایع از ابتدای سال جاری تاکنون در روستاها، مناطق سخت گذر و متصل نشده به شبکه گاز سراسری این استان توزیع شده است.
توزیع بیش از ۵۰ میلیون لیتر سوخت بین روستاهای لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز به نقل از ایرنا لرستان، غلامعلی فتحی اظهار کرد: ارزش ریالی اقلام توزیع شده در مجموع بیش از ۹ هزار و ۴۵۰ میلیارد ریال بوده که توسط تشکل‌های تحت پوشش شبکه تعاون روستایی توزیع شده است.

وی افزود: پیش از گازرسانی به روستاها ۴۰۰ فروشندگی سوخت در مناطق مختلف روستایی برای تحویل نفت سفید به روستاییان فعال بود که با گاز رسانی به این مناطق اکنون تعداد آنها به زیر ۱۰۰ واحد رسیده است.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان بیان کرد: پیش از سال ۹۲ که هنوز روستاهای لرستان گازرسانی نشده بود، سالانه بیش از ۱۴۰ میلیون لیتر نفت سفید در این مناطق توزیع می شد اما این آمار طی سه سال گذشته به ۱۰ میلیون لیتر کاهش یافته است.

فتحی یادآور شد: همچنین تانکرهای ۲۰ و ۳۰ هزار لیتری در واحدهای فروش و توزیع سوخت مناطق روستایی مستقر شده و در مناطق سردسیری همچون الیگودرز و دلفان، سوخت مورد نیاز روستاییان قبل از فرا رسیدن فصل سرما تامین شده تا روستاییان با مشکل مواجه نشوند.

وی در خصوص توزیع آرد بین روستاییان استان نیز اضافه کرد: توزیع سهمیه آرد در روستاهای فاقد واحد نانوایی از طریق سامانه “ساپال” صورت می‌گیرد که در این سامانه اطلاعات خانوارها براساس کد ملی و سکونت واقعی فرد در روستای مربوطه ثبت شده است.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان تصریح کرد: در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون نیز ۲۸ هزار تن آرد خانه پزی روستایی بین روستای فاقد خبازی استان توزیع شده است.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.