بازرس کل لرستان: مدیریت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به درستی انجام نشده است

شناسه : 24991 ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
مدیرکل بازرسی لرستان از مدیریت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی در این استان انتقاد کرد.
بازرس کل لرستان: مدیریت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به درستی انجام نشده است
پ
پ
به گزارش ماژین‌نیوز، سعید رازانی در جلسه مدیریت و ساماندهی پسماند (نخاله‌های ساختمانی) اظهار کرد: یکی از مهمترین معضلات شهری خرم‌آباد ریختن نخاله‌های ساختمانی است.

وی افزود: این رفتار نادرست از یک طرف طبیعت و مسیر جاده‌ها را نازیبا می‌کند و علاوه بر این مشکلاتی را برای شهروندان به وجود می‌آورد که این معضل نوعی مشکل زیست‌محیطی بوده و قانونگذار این موضوع را به عنوان جرم تلقی کرده است.

مدیرکل بازرسی لرستان ادامه داد: امیدواریم در کنار برخورد قاطع و قانونی و نظارت دقیق، به گونه‌ای فرهنگ‌سازی صورت گیرد که افراد خود رغبت به این داشته باشند نخاله‌ها را به مکان‌های مشخص شده و به بیرون از شهر منتقل کنند.

رازانی با بیان اینکه در مواردی ریختن نخاله‌ها با انگیزه تصرف اراضی صورت می‌گیرد، تصریح کرد: قانون مدیریت جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی به درستی انجام نشده و متأسفانه برخی شهروندان با عدم رعایت توصیه‌ها و اخطارها، اقدام به دپوی خاک، نخاله و ضایعات در برخی زمین‌های بایر در سطح شهر یا حریم جاده‌ها می کنند که این امر علاوه بر ایجاد خطرات بهداشتی و زیست‌محیطی، موجب  مخدوش شدن چهره شهر و آلودگی بصری می‌شود و مسیرهای ورودی شهر از جمله بام لرستان چهره زشتی در منظر عمومی ایجاد کرده که مسئولان مربوطه باید در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام و تلاشی مضاعف داشته باشند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.