️لزوم انتصاب مدیر کارآمد در ورزش و جوانان لرستان

شناسه : 16654 ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۲
به دنبال آغاز گمانه‌زنی‌هایی در حوزه انتصاب مدیر کل ورزش و جوانان لرستان شائبه و حواشی در خصوص معرفی گزینه‌های احتمالی در فضای مجازی استان صورت گرفته است.
️لزوم انتصاب مدیر کارآمد در ورزش و جوانان لرستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، به نقل از موج خبر لرستان؛ اما با توجه به عمق محرومیت ورزشی در لرستان و وجود سرمایه‌ها، ظرفیت‌ها به همراه پتانسیل‌های گوناگون می‌طلبد که مدیر این اداره کل با حساسیت ویژه‌ای معرفی و منصوب شود.

مدیری از دل جامعه ورزشی استان که تحصیلات ورزشی آن نیز در این حوزه متناسب و مرتبط باشد و بر هیئت‌های ورزشی استان نیز مشرف و همچنین از دل ورزشکاران، قهرمانان و مربیان استان نیز باشد.

در بعد کلان ارتباطات درون ساختاری فدراسیون‌ها را بشناسد و بتواند با پیوند این اضلاع گوناگون بستر توسعه استان در حوزه ورزش را فراهم کند.

مدیر ورزش لرستان باید توان پیوند بخش خصوصی و ورزش استان را داشته و بتواند در این شرایط اقتصادی با برنامه‌های اجرایی بستر توسعه همه جانبه ورزش را در استان فراهم‌کند.

مدیرکل ورزش و جوانان باید از دل جوانان دغدغه‌مند و برومند در استان باشند و شایستگی‌، پاکدستی و تلاش‌های گذشته و برنامه برای آینده او گویای یک حرکت جهادی در بدنه اداره ورزش استان باشد.

حال با این شرایط امیدواریم بستر بهترین اتفاق در فضای مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان به وجود بیاید تا شاید بعد از دهه‌ها شاهد اتفاقات خوبی در لرستان باشیم‌.

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.