سخنان رئیس‌جمهور را تفسیر به نفع نکنیم/ پس‌رفت فرهنگی، رزومه گزینه پیشنهادی مدیرکل ارشاد 

شناسه : 15973 ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰
چندی است بازار گمانه‌زنی‌های گزینه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان داغ‌داغ است و به واسطه ارتباط مستقیم این جایگاه با اهالی‌ رسانه، فرهنگ و هنر طبیعی است که تحلیل‌های بیشتری برای این انتصاب انجام گیرد. 
سخنان رئیس‌جمهور را تفسیر به نفع نکنیم/ پس‌رفت فرهنگی، رزومه گزینه پیشنهادی مدیرکل ارشاد 
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز به نقل از موج خبر، از یارگیری تا شایعه مربی بیان، برای رسیدن به میز مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان چندی است بازار گمانه‌زنی‌های گزینه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان داغ داغ است و چون این جایگاه، ارتباط مستقیمی با اهالی رسانه، فرهنگ و هنر دارد طبیعی است که تحلیل‌های بیشتری برای این انتصاب صورت پذیرد. 

بی‌شک نقش نظارتی مجلس را نباید با سو برداشت از فرمایشات مفهومی بزرگان، تبدیل به دخالت کرد و فتوای تفکیک قوا سر داد، چرا که مردم نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان ناظرین مستقیم در همه مسائل، مسوول به نظارت می‌دانند و طبیعی است وقتی برای ناخدایی کشتی فرهنگ و هنر لرستان شخصی معرفی می‌شود که در همه دولت‌ها سمت داشته و هیچ‌وقت حتی در جایگاه‌های کوچکی که بوده، دستاوردی به‌دنبال نداشته است و بزرگ‌ترین دستاوردش استخدام چند نفر از نزدیکانش می‌باشد، انتظار مردم از نمایندگانشان نظارت جدی بر امور است.

اگر بخواهیم مسببین وضع موجود را درست معرفی کنیم نمی‌توانیم همه معاونین و کارشناسان فلان اداره‌کل را دلیل وضع موجود بخوانیم ولی منطقی‌تر است شخصی که در دوره تصدی رییس جمهور قبل مدیر بوده است را جز مسببین وضع کنونی دانست.

شخصی که هنوز ردای مدیرکلی را برتن نکرده با یارگیری و ایجاد نفاق در بین اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می‌خواهد به مقصود برسد قطعا گزینه مناسبی برای پیشرفت فرهنگی نخواهد بود، مدیری که حتی برای رسیدن به مطلوب شایعه مربی بودن فن بیان و سخنوری خود برای برخی از مدیران ارشد استان را مطرح می‌کند تا در افکار عمومی، خود را نزدیک به آن‌ها معرفی کند قطعا شخص قابل اعتمادی نخواهد بود.

البته اگر یاوران مجازی گزینه مطرح شده مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باز هم نگارندگان مطلب را محکوم به اختلاط قوا و نهادها نمی‌کنند باید به عرض رساند که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی هر استان می‌باشد و حتی تایید نماینده ولی فقیه در استان نیز برای انتصاب مدیرکل امری ضروری است، چرا که شخصی که به برخی اصول، اعتقادی ندارد قطعا نمی‌تواند اهداف مد نظر را پیش ببرد.

بد نیست دستگاه‌های نظارتی قبل از اینکه انتصاب مدیران قطعی شود، مسائل گذشته آن‌ها را بررسی کنند چرا که لرستان دیگر فرصت آزمون خطا وجود ندارد.

مدیری که در یکی از استان‌های کویری ایران فرم جیمش مثبت شده و منزل شخصی خود را از سر بی‌نیازی اجاره داده است، چگونه از شرایط اسکان مدیران غیربومی بهره می‌برد.

مدیری که در یک دستگاه کوچک‌تر از ارشاد اسلامی، که کمتر تعداد انگشتان یک دست شرایط استخدامی داشته است، بجای شایسته سالاری و ایجاد شرایط استخدام برای جوانان، برادر و همسرش را استخدام کرده است چگونه قابل اعتماد دولت انقلابی است!!؟

به هرحال امیدواریم مدیران ارشد استان با انتصاب افراد متخصص، پاکدست و انقلابی مانع بی‌اعتمادی مردم به شعائر انقلابی دولت شوند.

پایان‌پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.