استاندار مراقب باشد/باغگلی ثانی در مسیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان

شناسه : 16000 ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۷
بی‌شک انتصاب معاونین و مدیران ستادی در دوره مدیریت دکتر فرهاد زیویار بارقه امیدی برای آینده بهتر مدیریتی در لرستان بوجود آورده است.   
استاندار مراقب باشد/باغگلی ثانی در مسیر فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز به نقل از گریت، بی‌شک انتصاب معاونین و مدیران ستادی در دوره مدیریت دکتر فرهاد زیویار بارقه امیدی برای آینده بهتر مدیریتی در لرستان بوجود آورده است. 

البته استاندار لرستان باید از تجربه معرفی باغگلی بعنوان وزیر آموزش و پرورش درس بگیرد و با استفاده از مشورت با اهل فن مسیر انتصاب‌های درست را فدای مشورت‌های اشتباه و کسانی که شناخت از حوزه‌های تخصصی ندارند نکند و تیشه بر ریشه فرهنگ و هنر این دیار نزند.

قطعا وقتی مدیری از دل دستگاه انتخاب می‌شود، امیدی در دل کارکنان آن اداره بوجود می‌آید و انگیزه برای خدمت در آنها افزایش پیدا می‌کند تا شاید بتوانند در سال‌های آینده آنها نیز با تلاش در مسیر خدمت، از نردبان ترقی استفاده کرده به جایگاه بالاتر دست یابند.

انتخاب مدیر از بدنه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی علاوه بر اینکه نشاط خدمت را در بین کارکنان بوجود می‌آورد زیر ساخت انتقال یک نیروی متخصص به وزارتخانه در آینده را نیز فراهم می‌سازد.

امیدواریم استاندار لرستان که خود مدیری دانشگاهی و فرهنگی است در انتخاب و انتصاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی وسواس به خرج داده و به نظر اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان احترام بگذارد که راه رسیدن به مقصد توسعه همه جانبه هر استان از جاده فرهنگی می‌گذرد.

پایان‌پیام/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.