‍ “پژوهش” محور برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی لرستان است

شناسه : 519 ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۴:۴۵
ماژین‌نیوز_مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، گفت: پژوهش محوری در راس برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان قرار دارد.
‍ “پژوهش” محور برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی لرستان است
پ
پ

احمد حسن فتایی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم آباد، گفت: پژوهش محوری در راس برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی استان قرار دارد.

وی در آغاز، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: با توجه به شرایط موجود در کشور و تعطیلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری، ۱۰  برنامه مجازی جهت اجرا در سطح استان طراحی شده است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تصرح کرد: بررسی راه‌کارهای تبیین و تحقق ابعاد مختلف بیانیه گام دوم و شعار سال در سطح جامعه و هم‌چنین بررسی شیوه‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی، مهم‌ترین اولویت‌های شورای فرهنگ عمومی در سال ۹۹ است و در همین راستا کارگروه‌های تخصصی در ذیل شورا تشکیل شده تا با تحقیق و پژوهش و استفاده از ظرفیت نخبگان و فرزانگان استان راه‌کارهای مناسب در این خصوص تدوین گردد.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، رییس شورای فرهنگ عمومی استان  با اشاره به تلاش نظام سلطه برای ضربه زدن به اسلام و جوامع اسلامی، گفت: نظام سلطه نزدیک به ۲۵۰ سال تمام امکانات انسانی و مادی خود را برای مقابله با دین اسلام صرف کرد اما شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی با تدبیر و هوشمندی حضرت امام (ره) و جانفشانی مردم، در سال ۱۳۵۷ تمام این نقشه‌ها را خنثی نمود.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: مدیریت جهادی کلید حل بسیاری از مشکلات امروز کشور ماست و در همین موضوع اخیر شیوع ویروس کرونا اگر مدیریت جهادی نبود، موفقیت‌های کنونی محقق نمی‌شد.

امام جمعه خرم‌آباد ابراز داشت: شورای فرهنگ عمومی باید به گونه‌ای حرکت کند که نتیجه تصمیمات آن در سطح جامعه مشهود باشد و در این راه باید از ظرفیت فرزانگان و صاحب نظران حوزه‌های مختلف بهره گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی سپس با بیان این نکته که ارزش‌های انقلاب باید در ارکان مختلف جامعه نمود داشته باشد، خاطر نشان ساخت: اهداف بیانیه گام دوم انقلاب نباید در حلقه جلسات و همایش‌ها محصور بماند و باید در عمل نیز نمود پیدا کند و نقش شورای فرهنگ عمومی در این زمینه بسیار پررنگ است.

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.