مدیرکل فرهنگ لرستان: خانه مطبوعات در راستای توسعه رسانه‌ای اقدام کند

شناسه : 24712 ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه ای اقدام نماید.
مدیرکل فرهنگ لرستان: خانه مطبوعات در راستای توسعه رسانه‌ای اقدام کند
پ
پ
به گزارش ماژین نیوز، اعظم روانشاد در دیدار  با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات لرستان با تاکید بر ضرورت تقویت سواد رسانه ای و کنش‌گری رسانه ها، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه را خواهد داشت.

وی افزود: انتظار می رود خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه ای اقدام نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین ضرورت ها و شاخص های توسعه رسانه ای است، ادامه داد: با توجه به نقش مهم رسانه ها در زمینه تولید محتوی و کنشگری، برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام شود و علاوه بر ظرفیت های مدرسین استانی، در صورت نیاز از مدرسین خارج از استان نیز دعوت گردد.

روانشاد در بخش دیگری از سخنانش به نگاه و رویکرد توسعه ای ارشاد استان در حوزه رسانه، اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت مهم و اثرگذار رسانه های استان، انتظار می رود که با توجه به فضای روز جامعه رسانه ها به موضوعات مهمی از جمله انتخابات، مشارکت در انتخابات ، امنیت عمومی و اجتماعی ، سلامت و … بپردازند تا نقش کنش‌گری و تولید محتوی داشته باشند.

وی اظهار کرد: بی شک با چنین رویکردهایی، فرایند مهم مطالبه گری در رسانه و استان نیز در مسیر مناسب و قانونی، نهادینه و فرهنگ‌سازی می شود.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.