مدیرکل بیمه سلامت لرستان: تلاش برای جلب رضایت بیماران در دستور کار قرار دارد

شناسه : 24955 ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۵
مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: تلاش برای جلب رضایت حداکثری بیماران در دستور کار قرار دارد
مدیرکل بیمه سلامت لرستان: تلاش برای جلب رضایت بیماران در دستور کار قرار دارد
پ
پ
 به گزارش ماژین نیوز، محسن اسدبیگی امروز در جریان بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد اظهار کرد: با ارائه خدمات مطلوب به بیماران و تلاش در خدمات رسانی بهتر سعی کرده‌ایم علاوه بر حمایت کامل از مردم، رضایت‌مندی خوبی را هم ایجاد کنیم.

وی با اشاره به اینکه بیمه سلامت همواره حامی و پشتیبان بیماران بوده است،افزود: رضایت‌مندی مردم را با ارائه خدمات مطلوب و تلاش در خدمات‌رسانی بهتر در اولویت قرار خواهیم داد.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان با اشاره به اینکه تلاش برای جلب رضایت حداکثری بیماران در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: امروز روند خدمات‌رسانی به بیماران را در بیمارستان امام شهرستان بروجرد مورد ارزیابی قرار داده‌ایم که خوشبختانه ارائه خدمات به مردم مطلوب است.

 اسدبیگی افزود: مظلومیت قشر پزشکان متخصص با توجه به وظیفه سنگینی که دارند در قبال ارائه خدمات خوب بر کسی پوشیده نیست که مورد حمایت قرار می‌گیرند.

وی یادآور شد: انتظار می‌رود بیمارستان‌ها جهت روند خدمات‌رسانی بهتر و پرداخت هزینه اسناد دریافتی را به موقع ارسال کنند.

این مسئول جهت بررسی مسائل و مشکلات و نقاط ضعف و قوت و جهت پیشبرد هر چه بهتر خدمات‌رسانی به مردم از بخش اورژانس،داروخانه، دیالیز و قلب بیمارستان امام خمینی (ره) بازدید کرد.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.