لرستان، پیشرو در حذف پروانه‌‌کسب‌ کاغذی در کشور

شناسه : 25461 ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۴
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان لرستان گفت: تا ۱۵ اردیبهشت ۴۰ درصد از  پروانه‌های کسب در این استان الکترونیکی شده است.
لرستان، پیشرو در حذف پروانه‌‌کسب‌ کاغذی در کشور
پ
پ
به گزارش ماژین نیوز، علی محمدی با اشاره به الکترونیکی شدن ۴۷۷,۰۰۰ پروانه کسب کاغذی تا ۱۵ اردیبهشت ماه در لرستان اظهار کرد: لرستان با تبدیل ۴۰ درصد از  پروانه‌های کسب کاغذی به الکترونیکی بالاترین درصد تبدیل حذف پروانه کسب کاغذی در بین استانهای کشور را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید تا ۲۵ اردیبهشت ماه، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

محمدی همچنین به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک اشاره کرد و گفت: صاحبان کسب و کارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی ادامه داد: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.