سامانه پایانه فروشگاهی شفافیت مالیاتی در لرستان آغار به‌کار کرد

شناسه : 24945 ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۱
مدیر کل امور مالی و ذی‌حسابی سازمان بیمه سلامت ایران از راه‌اندازی سامانه پایانه فروشگاهی در راستای ایجاد عدالت در شفافیت مالیاتی خبر داد.
سامانه پایانه فروشگاهی شفافیت مالیاتی در لرستان آغار به‌کار کرد
پ
پ
به گزارش ماژین‌نیوز، یاسر خاتمی در دوره آموزشی پایانه فروشگاهی که با حضور کارکنان اداره کل امورمالی و ذی‌حسابی سازمان و روسای ادارات امورمالی(عامل ذی‌حساب) استان‌ها که به میزبانی لرستان برگزار شد،اظهار کرد: در سال‌های اخیر به ویژه در سال جاری دولت تلاش کرده شفافیت مالی را ایجاد کند و یکی از دلایل آن این است که خیلی از افراد بخصوص تجار یا کاسب‌ها فرار مالیاتی را ترجیح می‌دادند و یا به هر دلیلی معاملاتی را انجام می‌دادند برای دولت خیلی روشن نبوده است.

وی افزود: تا به حال شاید بیشترین پرداخت مالیاتی بر گردن قشر کارمند و حقوق‌بگیر بوده که دولت برای ایجاد عدالت در شفافیت مالیاتی سامانه پایانه فروشگاهی را راه‌اندازی کرده است.

مدیر کل امور مالی و ذیحسابی سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اینکه طرح سامانه پایانه فروشگاهی از اول دی ماه سال جاری اجرا شده، خاطرنشان کرد: تا به حال دو دوره آموزشی به صورت آزمایشی در استان‌های بوشهر و لرستان برگزار شده که اجرای این طرح در حال حاضر اجباری است.

خاتمی اضافه کرد: هدف از برگزاری دوره پایانه فروشگاهی شفافیت مالیاتی است که در این راستا تمام مدیران استانی و ذی‌حساب‌های آن‌ها باید اهتمام ویژه‌ای در این پروژه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در پرداخت به شرکای کاری به روز هستیم،یادآور شد: با توجه به درایت مدیران ارشد سازمان و پی‌گیری‌هایی که صورت گرفته اعتبار کافی برای پرداخت مطالبات به شرکای کاری جذب شده و خوش‌بختانه در این زمینه به روز هستیم و توانسته‌ایم رضایت‌مندی خوبی را ایجاد کنیم.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.