درخواست جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر از وزیر ارشاد و استاندار لرستان؛

کشتی فرهنگ و هنر لرستان را به سمت گرداب هدایت نکنید…!!!

شناسه : 15916 ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۸:۱۴
جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر لرستان در نامه‌ای به وزیر ارشاد و استاندار لرستان درخواست کرده‌اند که با انتصاب سیاسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آرامش را از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر این دیار نگیرید.
کشتی فرهنگ و هنر لرستان را به سمت گرداب هدایت نکنید…!!!
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر لرستان در نامه‌ای به وزیر ارشاد و استاندار لرستان درخواست کرده‌اند که با انتصاب سیاسی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آرامش را از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر این دیار نگیرید.

متن نامه ارسالی به شرح ذیل می‌باشد:

بسمه تعالی

جناب آقای اسماعیلی وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و جناب آقای زیویار استاندار محترم استان لرستان

با سلام؛

احتراما ما جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر استان از حضرتعالی تقاضامندیم با انتصاب افراد سیاسی در جایگاه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، آرامش را از ما نگیرید.

جناب وزیر و استاندار؛ پس از سال‌ها با انتصاب احمد فتایی بعنوان مدیرکل در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کشتی طوفان زده این اداره در لرستان، به ساحل امنی رسید و امور اهالی این حوزه با آرامش در حال طی شدن است. چرا که فتایی بعنوان مدیرکلی که در بدنه همان اداره پرورش یافت با شناخت کامل از فرصت‌ها و تهدیدها و شناخت و ارتباطی که سال‌ها با هنرمندان، فرهنگیان و اهالی رسانه داشت توانست تا حد قابل قبولی شرایط را برای رونق، توسعه و پیشرفت فرهنگی، هنری لرستان فراهم سازد.

اکنون که فضا در حال آرامش است چند مدتی است خبر تغییر و تحول مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، موج‌های شدیدی بر بدنه کشتی فرهنگی هنری لرستان می‌کوبد و آرامش را از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر این دیار گرفته است.

بی شک سال‌هاست نیروهای جوان، متخصص و انقلابی در بدنه ارشاد اسلامی لرستان با هزینه‌های این نظام رشد یافته‌اند تا در مواقع حساس از پتانسیل و تجربه آن‌ها بهره برد و اکنون که همان روز فرا رسیده است، جای تعجب است که خبرها حاکی از انتخاب مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، خارج از مجموعه به گوش می‌رسد.

به هرحال افرادی که سال‌هاست سمت‌های مدیریتی خود را بخاطر خوش خدمتی به برخی از سیاسیون و تلاش‌های تبلبغاتی برای برخی از نمایندگان مجلس بدست آورده‌اند را نمی‌توان مدیران اصلحی دانست، چرا که برخی از این افراد در مناصب گذشته خود بدلیل آمار ضعیف و ناتوانی عزل شده‌اند و امروز با تبلیغات کذب، ساخت جایگاه‌های خیالی چون مشاور و مربی، می‌خواهند خود را نزدیک به دولت و استاندار نشان دهند و سکان کشتی فرهنگی هنری لرستان را بدست بگیرند.

ما جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر استان به وزیر فرهنگ و ارشاد و استاندار لرستان توصیه می‌کنیم که سپردن سکان کشتی به دست این افراد، قطعا مقصدی جز گرداب را در انتظار این کشتی نمی‌گذارد و امیدوارم همچون گذشته بصورت مستقل و علمی، عمل کرده و از نیروهای توانمند بدنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برای هدایت این دستگاه استفاده نمایید.

جمعی از اهالی رسانه، فرهنگ و هنر استان لرستان

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.