فرماندار خرم‌آباد؛

تگرگ ۱۸ میلیارد تومان به خرم آباد خسارت وارد کرد

شناسه : 622 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
ماژین‌نیوز_فرماندار خرم‌آباد گفت: متاسفانه تگرگ فروردین ماه 18 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف شهر خرم‌آباد خسارت وارد کرده است.
تگرگ ۱۸ میلیارد تومان به خرم آباد خسارت وارد کرد
پ
پ

ماژین‌نیوز_فرماندار خرم‌آباد گفت: متاسفانه تگرگ فروردین ماه ۱۸ میلیارد تومان به بخش‌های مختلف شهر خرم‌آباد خسارت وارد کرده است.

جعفر طولابی در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بحران خرم‌آباد با اشاره به این‌که در حوزه شهرستان حدود ۳۳ پرژوه تعریف شده سیل با اعتبار بالغ بر ۱۷۷ میلیارد تومان داریم که ۹ دستگاه اجرایی در سطح مناطق شهری و روستایی متولی اجرای این پروژه‌ها هستند، افزود: از این مبلغ حدود ۵۸ درصد تخصیص پیدا کرده که البته طرح‌ها دارای پیشرفت فیزیکی خوبی هستند.

وی در ادامه با اشاره به این موضوع که بر اساس قول‌های داده شده توسط مسئولان شهرداری خرم‌آباد پیش‌بینی می‌شود پل‌های در دست احداث تا تیر و مردادماه سال‌جاری تکمیل شوند، ابراز داشت: در سال ۹۸ میزان خسارات وارده سیل به شهر خرم‌آباد وسیع بوده و متاسفانه در اسفندماه شاهد ورود ۲۶۴ میلیارد تومان خسارت در حوزه‌های مختلف به شهرستان خرم‌آباد بودیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه در جریان بارش تگرگ فروردین سال‌جاری ۱۸ میلیارد تومان خسارت به بخش‌های مختلف شهر وارد شده است، افزود: امیدواریم منابع مورد نیاز برای جبران این خسارات تخصیص یابد.

وی هم‌چنین با اشاره به لزوم پیشگیری از وقوع آتش‌سوزی در اراضی جنگلی لرستان، افزود: در این جلسه مقرر شد تا تمهیدات لازم برای مقابله و پیشگیری از هر گونه آتش‌سوزی در اراضی جنگلی و مرتعی لرستان اندیشیده شود.

انتهای‌پیام/

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.