مدیرکل ورزش وجوانان لرستان خبرداد

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در استان

شناسه : 634 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۸
ماژین‌نیوز_ مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: 5 هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان توزیع می شود.
توزیع ۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در استان
پ
پ

ماژین‌نیوز_ مدیرکل ورزش وجوانان لرستان گفت: ۵ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توسط اداره کل ورزش و جوانان لرستان توزیع می شود.

 

سید علی کریمی در حاشیه  رزمایش همت جوانانه ، کمک مومنانه و جمع‌آوری اقلام اهدایی به نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا، اظهار کرد: طبق اعلام وزارت ورزش و جوانان، ماموریت شناسایی ۵ هزار خانواده در بحث کرونا به اداره کل ورزش و جوانان لرستان محول شد که این کار را با هماهنگی سمن‌های جوانان و هیات‌های ورزشی و کمک بسیج ورزشکاران در لرستان را انجام دادیم.

 

وی در ادامه با اشاره به این‌که این تعداد بسته معیشتی در طول ماه مبارک رمضان بین افراد نیازمند که در بحث کرونا دچار مشکلات مالی شده‌اند توزیع خواهد شد، بیان داشت: این کمک‌ها به‌دنبال فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک مومنانه صورت می‌گیرد و امیدواریم با انجام این اقدام کمکی به افراد نیازمند صورت دهیم.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان لرستان در بحث کنترل کرونا توانست با بهره‌گیری از بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود از جمله سمن‌های جوانان، هیئت‌های ورزشی و پرسنل اداره کل نقش بسزایی در سطح استان ایفا کند.

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.