با حضور برخی از مسئولان استانی؛

کلنگ‌ مدرسه۶ کلاسه شهرستان دوره‌چگنی به زمین زده شد

شناسه : 527 ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
ماژین‌نیوز_طی آیینی که با حضور سرپرست نوسازی مدارس استان لرستان، فلاح پوری ذیحساب، خرم‌آبادی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان ، ترابی نژاد فرماندار دوره چگنی و قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چگنی همراه بود با مشارکت بنیاد یاوری، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهرستان دوره‌چگنی به زمین زده شد.
کلنگ‌ مدرسه۶ کلاسه شهرستان دوره‌چگنی به زمین زده شد
پ
پ

طی آیینی که با حضور سرپرست نوسازی مدارس استان لرستان، فلاح پوری ذیحساب، خرم‌آبادی معاون مشارکت‌های مردمی نوسازی مدارس لرستان ، ترابی نژاد فرماندار دوره چگنی و قنبری مدیر آموزش و پرورش شهرستان چگنی همراه بود با مشارکت بنیاد یاوری، کلنگ مدرسه ۶ کلاسه شهرستان دوره‌چگنی به زمین زده شد.

 

در آغاز این آیین، امیرغفوری نژاد گفت:  این واحد آموزشی با مشارکت بنیاد یاوری در زمینی به مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ساخته خواهد شد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه اداره کل نوسازی مدارس لرستان ، هم اکنون ۱۳ پروژه آموزشی و یک استخر با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان را در شهرستان چگنی در دست ساخت دارد، افزود: نوسازی مدارس لرستان با در دست اجرا داشتن ۲۷۰ پروژه آموزشی، تربیتی و با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان و با داشتن حداقل نیروی انسانی همواره در خدمت مردم خواهد بود.

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.