هندبالیست ملی‌پوش:

با تیم‌داری پلیمر، هندبال لرستان به دوران اوج برمی‌گردد

شناسه : 24533 ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
هندبالیست ملی‌پوش می‌گوید: با پلیمر خلیج‌فارس خرم‌‌آباد قول می‌دهم مثل گذشته هندبال لرستان حرف نخست کشور را بزند.
با تیم‌داری پلیمر، هندبال لرستان به دوران اوج برمی‌گردد
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، علی شایسته با بیان اینکه آرزوی همه هندبالیست‌های لرستانی این است که برای تیمی از استان خودمان بازی کنند، اظهار کرد: خدا را شکر تیم قوی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد در سال دوم تیمداری، این فصل در لیگ برتر حضور دارد و بنده با پیوستن به این تیم آرزوی دیرینه‌ام محقق شد.

وی ادامه داد: واقعاً خوشحالم که تیمی مثل پلیمر آمده چون سکویی برای نسل‌های بعد لرستان می‌شود و با توجه به کادر مدیریتی خوبی که دارد به آینده هندبال لرستان خوشبین هستم.

شایسته با بیان اینکه خیلی در حق هندبالیست‌های لرستان ظلم شده، تأکید کرد: الان باید در هر رده تیم ملی چند تا لرستانی حضور داشته باشند. امیدواریم با حمایت مسئولان پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد بازهم هندبال استان ما به دوران اوج برسد.

این هندبالیست ملی‌پوش در پاسخ به پرسشی که پیشنهادهای دیگری هم داشته؟ گفت: سه پیشنهاد خوب داشتم و حتی با زغال سنگ طبس قرارداد بستم اما چون به‌عنوان یک بازیکن ملی‌پوش تعصب استانم را می‌کشم با جان و دل پیشنهاد تیم پلیمر را پذیرفتم، چون آرزویم این بوده که برای تیمی از لرستان بازی کنم.

وی در ادامه گفت: بازیکن‌های خوبی جذب شده که تلفیقی از باتجربه و جوانان هستند و با هدایت آقای رزمگر که از بهترین مربیان ایران است به دنبال یک نتیجه در خور نام و شأن لرستان هستیم.

شایسته به پیروزی در دیدار نخست برابر فراز بام دهدشت اشاره کرد و افزود: در بازی دوم میزبان گیتی‌پسند اصفهان هستیم و تلاش می‌کنیم که دومین پیروزی پیاپی را کسب کنیم.

وی با اشاره به پیشینه درخشان هندبال لرستان، تأکید کرد: با پلیمر خلیج‌فارس خرم‌‌آباد قول می‌دهم مثل گذشته هندبال لرستان حرف نخست کشور را بزند. مشکل استان ما نداشتن اسپانسر بود که حالا با حضور پلیمر و داشتن استعدادهای زیاد دیگر مشکلی نداریم.

هندبالیست ملی‌پوش تأکید کرد: با توجه به شرایط، کسی که در ورزش حرفه‌ای هزینه می‌کند بدون تردید آدم خوبی است و مسئولان هم باید زیرساخت‌ها را برای تیمداری فراهم کنند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.