افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر با حمل‌ونقل عمومی در لرستان

شناسه : 25187 ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از افزایش 11 درصدی جابه‌جایی مسافر با حمل‌ونقل عمومی در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
افزایش ۱۱ درصدی جابه‌جایی مسافر با حمل‌ونقل عمومی در لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، مرتضی شیروانی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تعداد ۲ میلیون و ۲۵ هزار و ۵۶۱ مسافر با حمل و نقل برون شهری لرستان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل با یک میلیون ۸۲۸هزار و ۸۰۹ مسافر معادل ۱۱ درصد افزایش مشاهده می‌شود.

وی افزود: این تعداد مسافر با ۲۴۳ هزار و ۳۶۸ سفر انجام شده، که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۳۸هزار و۱۸۲ سفر ۲درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان تصریح کرد: در این مدت ۹۴۱ هزار و ۳۶۱مسافر توسط ناوگان اتوبوسی که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بدون تغییر، ۵۳۰ هزار و ۲۹۲ مسافر از طریق مینی‌بوس ۶۱ درصد افزایش و ۵۵۳هزار و ۹۰۸ مسافر از طریق سواری جابه‌جا شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته تغییری نداشته‌ است.

شیروانی به تعداد ناوگان حمل و نقل عمومی و رانندگان استان در حوزه مسافر اشاره کرد و افزود: ۱۶۵ دستگاه اتوبوس، ۲۲۷ دستگاه مینی‌بوس، ۴۲۹ دستگاه سواری و ۲هزار و ۹۶۸راننده وظیفه خدمات‌رسانی و جابه‌جایی مسافر را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه در این مدت ۳۸۹ مورد رسیدگی به شکایت‌های حوزه مسافر انجام شده است، افزود: مسافران می‌توانند هرگونه انتقاد و شکایت خود از پایانه‌های مسافربری و یا رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر را از طریق سامانه ۱۴۱ به این اداره کل اطلاع دهند تا در کمیسیون‌های مربوطه به تخلف شرکت و رانندگان رسیدگی شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.