افزایش سرانه ورزشی در لرستان

شناسه : 24624 ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
مدیر کل ورزش و جوانان لرستان از افزایش سرانه ورزشی در این استان خبر داد.
افزایش سرانه ورزشی در لرستان
پ
پ
به گزارش ماژین نیوز، آرش قیاسیان در نشست با رسانه‌های لرستان ضمن اشاره به افزایش ۲ سانتیمتری سرانه ورزشی در این استان از پایان کار ۲۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان خبر داد.
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۵۲ پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد، افزود: پروژه های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان بروجرد،پیست اسکی شهرستان الیگودرز،چمن ورزشی رومشکان و… در خال انجام است که  در اینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با اشاره به میزبانی در میادین ورزشی،ادامه داد: در حوزه قهرمانی شاهد رویدادهای مهمی از جمله ۱۳ میزبانی که در سال جاری ۷ میزبانی صورت گرفته که مهمترین و بزرگترین آن میزبان مسابقات هیئت کاراته با حضور ۳ هزار نفر بوده و لرستان توانست در این مسابقات رتبه سوم را کسب کند.

قیاسیان با اشاره به عملکرد در حوزه جوانان، اظهار کرد: در حوزه جوانان و در زمینه جذب اعتبارات ازدواج ۲۸ هزار نفر صاحب امتیاز تسهیلات شده اند که ۷ هزار نفر در صف انتظار قرار دارند.

وی با اشاره به حوزه ایثار و شهادت، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه کنگره شهدا را در پیش رو داریم با همکاری روسای هیئت‌های ورزشی تاکنون ۳ هزار و ۷ برنامه شهرستانی ،لیگ و …در راستای فرهنگ شهادت و ایثار برگزار شده است.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.