اصلاح و بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد از موتورخانه‌های مشترکین گاز در لرستان

شناسه : 24940 ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۱
مدیرعامل شرکت گاز لرستان از اصلاح و بهینه‌‌سازی رایگان 83 درصد از موتورخانه‌های مشترکین گاز در این استان خبر داد.  
اصلاح و بهینه‌سازی رایگان ۸۳ درصد از موتورخانه‌های مشترکین گاز در لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، کرم گودرزی با اعلام این خبر گفت: با اطلاع‌رسانی و پی‌گیری‌های انجام شده از ابتدای طرح، اصلاح و بهینه‌سازی تعداد ۳۲۹۴ موتورخانه مشترک خانگی، تجاری و اداری که در سامانه مکانیزه این طرح ثبت‌نام و مشارکت کرده‌اند با موفقیت انجام شده است.

وی افزود: این طرح شامل سه اقدام سرویس و تنظیم مشعل، عایق‌کاری تاسیسات و نصب دستگاه ضد رسوب مغناطیسی است که به صورت رایگان در واحدهای مسکونی، تجاری و اداری اجرا می‌شود و پایش انجام شده نشان‌دهنده کاهش مصرف گاز در موتورخانه‌های بهینه و اصلاح  شده می‌باشد.

مدیرعامل گاز لرستان ادامه داد: مشترکین گاز دارای موتورخانه مرکزی و شرکت‌های مجری واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت شرکت ملی گاز ایران به نشانی www.nigc.ir و انتخاب گزینه طرح بهینه‌سازی مصرف انرژی نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

گودرزی گفت: در راستای فرهنگ‌سازی مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی اقدامات گسترده‌ای از طریق رسانه‌های ملی و استانی، خبرگزاری‌ها، نشریات و شبکه‌های اجتماعی به صورت مستمر انجام می‌گیرد که امیدواریم با تغییر در الگوهای مصرف گاز طبیعی علاوه بر بهینه‌سازی مصرف؛ در حفظ منابع ارزشمند انرژی کشور مسئولیت پذیرانه‌تر عمل کنیم تا آیندگان نیز بتوانند از ثمرات انرژی‌های تجدیدناپذیر بهره‌مند شوند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.