بسم الله الرحمن الرحیم
روابط عمومی مدون و برنامهریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است.
روابطعمومی به عنوان اصلیترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که میتواند به صورت نظاممند، برنامهریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
امروزه نقش روابط عمومیها در کمک به تصمیمگیریهای مدیریتی و استراتژیک یک سازمان نقشی قابل توجه است.
نقش روابط عمومی به عنوان ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفهای، علمی و الکترونیکی، از مشخصههای جدید روابط عمومی در عصر ارتباطات است.
بنابراین، از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برون سازمانی و حتا جهانی است و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، دخالت در روند تصمیمگیری سازمان است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز است، دوچندان شده به گونهای که موفقیت سازمانها، ادارات و شرکتها و دوامشان در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت را صمیمانه به تمامی دستاندرکاران سختکوش حوزه روابط عمومی و ارتباطات تبریک و برای آنان در مسیر دشوار و حساس و مسئولیتآفرین، آرزوی موفقیت و توفیق روز افزون را داریم.
پایانپیام/
ثبت دیدگاه