پیش‌بینی عرضه ۵۰۰ هزار قطعه جوجه تا پایان دی‌ماه

شناسه : 24824 ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه در نیمه اول دی هم‌ حداقل ۲۱۰ هزار قطعه در تنها کارخانه جوجه‌کشی تولید و به مرغداران عرضه می‌شود، گفت: این روند تا پایان دی‌ماه ادامه دارد و امیدواریم بتوانیم تا پایان دی‌ماه ۵۰۰ هزار قطعه جوجه را عرضه کنیم.
پیش‌بینی عرضه ۵۰۰ هزار قطعه جوجه تا پایان دی‌ماه
پ
پ

به گزارش مازین‌نیوز، سید عماد شاهرخی در جلسه وبیناری تنظیم بازار که در محل سالن جلسات برگزار شد، بر راه‌اندازی و نظارت بر سامانه کابوک و تأمین مرغ بر اساس سهمیه تعیین شده و نظارت بر سامانه کابوک تأکید کرد و گفت: نکته دیگر فعال کردن GPS خودروهای حمل مرغ تا پایان هفته است، هیچ توجیهی برای عدم نصب GPS قابل‌قبول نیست.

وی افزود: مورد دیگری که باید مورد توجه قرار بگیرد تسویه‌حساب با مرغداران بر اساس مرغ تحویلی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اجرای احکام قطعی، ادامه داد: اجرای احکام قطعی موضوعی است که به‌طور جد در دستور کار مسئولان امر قرار دارد، امروز هم  رئیس‌کل دادگستری و دادستان در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال بر این نکته تأکید کردند.

 شاهرخی اضافه کرد: طبق ماده ۱۵ آئین‌نامه مبارزه با ساخت‌وسازهای غیرمجاز تمام دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها مکلف هستند که با جهاد کشاورزی در مبارزه با ساخت‌وساز غیرمجاز و جلوگیری از آن همکاری داشته باشند.

وی بیان کرد: طبق تأکید امروز رئیس دستگاه قضا هر مدیری که در راستای ساخت‌وساز غیرمجاز اراضی کشاورزی اقدامی انجام ندهد ترک فعل او اعلام می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: محدودیتی در پرداخت هزینه قلع‌وقمع ساخت‌وسازهای غیرمجاز  وجود ندارد.

شاهرخی همچنین بر آموزش، پیشگیری، ارائه الگوی کشت و جلوگیری از کشت‌های ممنوعه تأکید کرد.

پایان خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.