وضعیت مطلوب تامین آرد واحدهای خبازی/ توزیع ماهانه ۳ هزار تُن آرد

شناسه : 5355 ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
ماژین‌نیوز، مدیرکل غله و خذمات بازرگانی لرستان با اشاره به توزیع ماهانه 3 هزار تُن آرد جهت مصارف خانه‌پزی از وضعیت مطلوب تامین آراد واحدهای خبازی خبر داد.
وضعیت مطلوب تامین آرد واحدهای خبازی/ توزیع ماهانه ۳ هزار تُن آرد
پ
پ

حجت‌اله بیرانوند ضمن اعلام راه‌اندازی اتاق پایش مرتبط با حوزه گندم، آرد و نان، اظهار کرد: اتاق پایش متشکل از کارشناسان دستگاه‌های ذی‌ربط است که به سامانه‌های مرتبط با حوزه گندم آرد و نان دسترسی خواهند داشت.

وی افزود: درواقع کارشناسان، پروسه دریافت گندم از کارخانجات تا تحویل آرد به خبازی‌ها را به‌طور کامل و جز به‌جز رصد و کنترل خواهند کرد.

بیرانوند در ادامه با بیان اینکه یک سامانه جدید برای خرید آرد خانه‌پزی در این استان راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد: ماهیانه ۳۰۰۰ تُن آرد جهت مصارف خانه‌پزی در استان توزیع می‌شود که در حال حاضر سیستم توزیع این آرد به‌صورت سنتی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه از دو سال گذشته یک سامانه الکترونیک در این بخش راه‌اندازی شد که هم‌اکنون نقاط ضعف این سامانه بررسی شده و فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: خوش‌بختانه وضعیت موجودی گندم‌ها و تأمین آرد واحدهای خبازی در سطح استان مطلوب است و مشکلی از بابت تأمین آرد استان نداریم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.