میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون نگران کننده است

شناسه : 21368 ۲۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲
مدیرکل انتقال خون لرستان با اشاره به فعالیت پایگاه‌های اهدای خون در روز تعطیل از کاهش نگران‌کننده میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون در این استان خبر داد.
میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون نگران کننده است
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز؛ دکتر علی سوری امروز با بیان اینکه پایگاه‌های اهدای خون استان امروز فعال هستند اظهار کرد: امروز کلیه پایگاه‌های انتقال خون استان در شهرستان‌های خرم آباد، بروجرد و دورود فعال و پذیرای اهداکنندگان هستند.‌

وی افزود: اهداکنندگان خون این اطمینان را داشته باشند که پروتکل‌های بهداشتی در مراکز اهدای خون استان به صورت جدی مورد توجه بوده و خطری متوجه آنها نیست.

مدیرکل انتقال خون لرستان از کاهش نگران‌کننده میزان مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون از ابتدای تیر ماه با آغاز گرمای هوا خبر داد و گفت: از تمامی کسانی که شرایط اهدای خون دارند درخواست می‌کنیم با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون به یاری هم‌نوعان خود بشتابند.

دکتر سوری با اشاره به ساعت فعالیت پایگاه‌های انتقال خون استان لرستان تصریح کرد: پایگاه اداره کل انتقال خون لرستان در خرم‌آباد و بروجرد از ساعت ۷ صبح تا ۱۹:۳۰عصر، شهرستان دورود شیفت صبح، پایگاه انتقال خون علوی خرم‌آباد و الیگودرز شیفت صبح، نورآباد نیز روزهای یک‌شنبه شیفت صبح فعال هستند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.