معاون استاندار لرستان: با تمام توان در کنار خبرنگاران هستم/ ضرورت حمایت مسئولین از رسانه‌ها

شناسه : 18000 ۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۷ نویسنده : نصراله صیاد
معاون، سیاسی، امنیتی، و اجتماعی استانداری لرستان گفت: من خود را یک رسانه‌ای می‌دانم و با تمام توان در کنار رسانه‌های استان هستم.
معاون استاندار لرستان: با تمام توان در کنار خبرنگاران هستم/ ضرورت حمایت مسئولین از رسانه‌ها
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، بهرام ستاری در آئین اختتامیه نهمین جشنواره، مطبوعات، پایگاه‌های خبری و خبرگزاری‌های لرستان با بیان اینکه انقلاب اسلامی، نعمتی الهی و هدیه‌ای ارزشمند از جانب خدای بزرگ بوده است، اظهار کرد: در بین تمام نظام‌هایی که در تاریخ آمده‌اند، جمهوری اسلامی تبلور ایستادگی و مقاومت بوده است.

وی با بیان اینکه در هر نظامی، چالش‌هایی وجود دارد اما باید با تدبیر آن‌ها را برطرف کرد: افزود: بسیار خرسندرم که چالش‌ها نتوانسته است چیزی از ارزش‌های جمهوری اسلامی را کم‌رنگ و آن‌را از ما بگیرد.

معاون استاندار لرستان با بیان اینکه در فضای غبارآلود که دشمن برای وارونه نشان دادن  انجام واقعیت‌ها در جمهوری اسلامی نشان می‌دهد، مقام معظم رهبری با بیان جهاد تبیین، وظیفه را برای همه ما روشن کرده است، گفت: باید از جهاد دفاع کرد و با مسائل روز دنیا آشنایی کامل داشته باشیم.

 

ستاری در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه رسانه‌ها در ابعاد گوناگون سربازان جنگ نرم هستند که باید در جهاد تبیین و عملی کردن آن نهایت تلاش خود را بکار بگیرند، افزود: ضرورت دارد که تجهیزات لازم در اختیار این سربازان قرار بگیرد و مسئولین هم  باید آن‌ها را حمایت کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه ما نمی‌توانیم مدیری رسانه‌گریز و رسانه‌هراس باشیم، تاکید کرد: اگر میخواهیم سربازان جنگ نرم در انجام وظیفه خود موفق باشند، مسئولین نیز باید در کنار آن‌ها باشند.

معاون استاندار لرستان با بیان اينکه من خود را یک رسانه‌ای می‌دانم و با تمام توان در کنار رسانه‌های استان هستم، گفت: در راستای پی‌گیری مطالبات رسانه‌ها جلساتی برگزار شد و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند تا ۱۵ اسفند تمانی مطالبات رسانه‌ها را پرداخت کنند.

پایان‌خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.