مرکزنشینان نگاه خود را به لرستان اصلاح کنند/ضرورت ایجاد تحول همراه با جهش در استان

شناسه : 22038 ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مرکزنشینان باید نگاه خود را به لرستان اصلاح کنند و سد معشوره و زمین‌های آبی استان، سدهای در دست احداث و اشتغال جوانان را در نظر داشته باشند.
مرکزنشینان نگاه خود را به لرستان اصلاح کنند/ضرورت ایجاد تحول همراه با جهش در استان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید “احمدرضا شاهرخی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع نمازگزاران اظهار کرد: تحول‌گرایی و مردمی‌بودن از خصوصیات خوب رییس دولت سیزدهم است که بایستی این خصوصیات و رویکردهای انقلابی در مجموعه دولت نیز دیده شود.

وی افزود: دولت مردمی و تحول گرا الزاماتی دارد و با سخن خالی نمی‌توان دولتی را مردمی و انقلابی برشمرد و بایستی دولتمردان در عمل این خصیصه را عملی کنند.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه مرکزنشینان باید نگاه خود را به لرستان اصلاح کنند و سد معشوره و زمین‌های آبی لرستان، سدهای در دست احداث و اشتغال جوانان لرستان را در نظر داشته باشند، ادامه داد: ارتقا فرهنگی و اقتصادی لرستان باید رقم زده شود و همه مسولان استانی تا رسیدن به چنین نتیجه‌ای با هم متحد هستند و کسانی که مکتوب و شفاهی به این مردم تعهداتی داده‌اند باید به تعهدات خود عمل کنند.

شاهرخی با اشاره به اینکه وزارت تعاون در سفر رئیس جمهور به لرستان قول داد که در این استان ۴۰ تا ۶۰ هزار شغل پایدار در استان ایجاد کند، این‌ها مطالبی است که مرکز نشین‌ها در سفر دوم رئیس جمهور به لرستان باید خود را آماده پاسخ‌گویی کنند، افزود: باید تحول همراه با جهش در این استان رقم بخورد،

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه  ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد است و از صدر اسلام مساجد مراکزی برای عبادت،آموزش و گسترش معارف اسلامی بودند، گفت: یاد نعمت‌های خدا سبب می‌شود که انسان شاکر باشد، یاد الطافی که خدا به بندگانش دارد سبب محبت انسان می‌شود، انسان محبت خدا در دلش جایگزین می‌شود و یاد قهر و خشم و غضب خدا سبب خوف انسان می‌شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه مساجد فعال باعث می‌شود جامعه از سلامت روانی و معنوی برخوردار باشد و مردم باید مساجد را خانوادگی پرکنند و همراه با فرزندان خود در مساجد حاضر شوند تا مساجد به تراز شایسته برسند.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه امنیت امروز کشور ما در سایه فداکاری شهدا حاصل شده و فتنه‌گرانی که برای رسیدن به قدرت خسارت‌های جبران ناپذیری به کشور وارد کردند دور از انتظار نیست که سخنان زشت و سخیف بر زبان جاری کند و سبب خوشحالی دشمنان ایران و اسلام شود، گفت: اما وقت آن رسیده است که جناح‌ها و گروه‌های سیاسی که خود را پیرو امام راحل و مقام معظم رهبری می‌دانند با وجود اختلاف سلیقه‌ها در فضای مجازی و واقعی عیان و آشکار انزجار خود را از هتاکی این فتنه‌گران با قلم و زبان و صدای بلند اعلام کنند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.