نماینده ولی فقیه در لرستان

مدافعان سلامت پیروی از راه شهدا را به همه ثابت کردند

شناسه : 665 ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۴
ماژین‌نیوز_حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برگزار شد گفت: جوانان و غیرتمندان استان بار دیگر پا به عرصه افتخارآفرینی گذاشته‌اند و امروز گوشه‌ای از آن را در این جایگاه مشاهده می‌کنیم مکانی که شهدای بسیاری جان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.
مدافعان سلامت پیروی از راه شهدا را به همه ثابت کردند
پ
پ

ماژین‌نیوز_حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در مراسم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه که در سپاه حضرت ابوالفضل(ع)  لرستان برگزار شد گفت: جوانان و غیرتمندان استان بار دیگر پا به عرصه افتخارآفرینی گذاشته‌اند و امروز گوشه‌ای از آن را در این جایگاه مشاهده می‌کنیم مکانی که شهدای بسیاری جان خود را در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند.

 

وی به توزیع بیش از ۸۰ بسته جهیزیه آماده شده برای نوعروسان استان اشاره کرد و ادامه داد: همه دستگاه‌ها دست به دست هم داده‌اند تا در این رزمایش افتخار بیافرینند البته هر روز و هر ساعت و در همه محلات استان این چنین صحنه‌هایی را غالبا مشاهده می‌کنیم.

 

شاهرخی در ادامه با بیان این‌که از همه محسنین , خیران  و همه کسانی که در کارهای خیر فعالند و می‌خواهند که دیده نشوند قدردانی می‌کنم، تصریح کرد: مدافعان سلامت پیروی از راه شهدا را به همه ثابت کردند و همه ما باید قدردان آن‌ها باشیم.

سرچشمه عکس: خبرگزاری مهر لرستان

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.