مجموعه فعالیت هیات‌ عزاداری باید در مسیر احیای قیام سرور و سالار شهیدان صورت گیرد

شناسه : 21651 ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
نماینده ولی ‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: انتظار ما از هیات‌ عزاداری، مداحان و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری امام حسین( ع) این است که این مجموعه فعالیت‌ها باید در مسیر احیای قیام سرور و سالار شهیدان صورت گیرد.
مجموعه فعالیت هیات‌ عزاداری باید در مسیر احیای قیام سرور و سالار شهیدان صورت گیرد
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز؛ حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلای خرم‌آباد ضمن تسلیت فرا رسیدن محرم و ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) به گردهمایی ائمه جمعه کشور اشاره کرد و ابراز داشت: در این گردهمایی که با زیارت حرم امام راحل آغاز و با دیدار رهبر معظم انقلاب به پایان رسید، مطالبات مردمی مطرح شد.

وی افزود: در این نشست سه روزه سه نامه در باب وضعیت لرستان در زمینه‌های مختلف تقدیم به سران قوا شده که در این نامه‌ها به مشکلات استان و کارخانه‌های راکد از سد معشوره تا راه آهن سراسری و سایر مصوباتی که انجام نشده‌اند، اشاره شده است.

امام جمعه خرم‌آباد ادامه داد: در نامه به رییس قوه قضاییه اعلام شد که پرونده کارخانه‌های راکد و رها شده در کشور رسیدگی تا شاهد اشتغال هزاران نفر در این کارخانه‌ها باشیم.

حجت الاسلام شاهرخی تاکید کرد: روند رسیدگی به پرونده‌های برخی از کارخانه‌های تعطیل شده لرستان سال‌هاست معطل مانده که در این امر باید تسریع صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به جایگاه نماز جمعه به عنوان یک فرصت استثنایی نام بردند و بر منش و رفتار ائمه جمعه در سراسر کشور با مردم تاکید کردند.

شاهرخی تصریح کرد: در این دیدار مقام معظم رهبری فرمودند ائمه جمعه باید با مردم ارتباط بگیرند و در رسیدگی به نیازمندان کوتاهی نکنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امام حسین(ع) برای حفظ و ارزش‌های دین جان خود را فدا کرد، گفت: انتظار ما از هیات‌ عزاداری، مداحان و شرکت کنندگان در مراسم عزاداری امام حسین( ع) این است که این مجموعه فعالیت‌ها باید در مسیر احیای قیام سرور و سالار شهیدان صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: امروز بشریت و دنیا بیش از هر زمان دیگری به احیای امام حسین( ع) نیازمند است.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه اسرار جمهوری اسلامی ایران بر تضمین توافقات است، افزود: توافق بدون تضمین مساوی است با تحریم از این رو همه ما باید تلاش کنیم با همدلی، تعامل و خرد جمعی از این گذرگاه های مختلف با موفقیت عبور کنیم.

پایان‌‌‌‌خبر/

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.