لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است 

شناسه : 18173 ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: این استان برای توسعه و پيشرفت نیازمند تحول همراه با جهش است.
لرستان نیازمند تحول همراه با جهش است 
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی عصر امروز  در آئین تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) که در دانشگاه لرستان برگزار شد با بیان اينکه نام امام حسین(ع) کلید حل مشکلات در نظام اسلامی است، اظهار کرد: جوانان انقلابی و گروه‌های جهادی که در عرصه‌های گوناگون قرار دارند الگوی آنها امام حسین(ع) حضرت عباس و امام سجاد است.

وی با بیان اینکه خدمت‌گذاری از نشانه‌های تقوا است، افزود: نیکوکاری مصداق بارز و اکمل عمل صالح است آنچه که جوانان مومن انقلابی و اخلاق‌مدار مزین به آن هستند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه نیروهای جهادی بی مزد و بی‌منت به مردم خدمت می‌کنند، تصریح کرد: قطعا خداوند متعال به این نیات پاک و قلوب سلیم توجه داشته و رحمت‌های بی‌کرانش را بر امت اسلامی نازل خواهد کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با بیان اینکه بایستی افق خدمت را بلند‌تر دید و به آن نقطه برسیم تا مردم ما از معیشت و رفاه و آسایش در حد مطلوبی برخوردار باشند، بیان کرد: باید یک صدا تلاش کنیم چراکه لرستان نیازمند تحول همراه با جهش، بهره‌برداری و بهره‌مندی از امکانات استان بوده که طبیعتا نیازمند نیروهای متعهد و متخصص است.

وی با بیان اینکه بدیهی است فرصتی که برای انقلاب فراهم شده یک فرصت استثنایی است و هیچ مسئولی در مصونیت کامل برای پست و مدیریت نیست، افزود: یک مسئول باید در حوزه مسئولیت نشان دهد که تلاشش برای مردم نتیجه‌ای عیان داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به صنایع تعطیل استان، گفت: لرستان نیازمند شغل پایدار است هم سازمان‌های دولتی، هم ستاد اجرایی باید هم‌افزایی لازم را داشته باشند، پی‌گیری‌ها در سطح کلان باید به سمت اشتغال پایدار برود که تشکیل خانواده برای جوانان را در پی داشته باشد.

پایان‌خبر/

 

 

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.