ضرورت همکاری بیشتر مسئولین با سرمایه‌گذار کارخانه صدرفولاد/ اشتغال‌زایی سه برابری پس از تولید

شناسه : 13410 ۲۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸
عضو هیئت مدیره جدید کارخانه صدرفولاد لرستان گفت: ما این انتظار را داریم که مسئولین بیشتر در کنار ما باشند تا بتوانیم پروژه صدرفولاد را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانیم.
ضرورت همکاری بیشتر مسئولین با سرمایه‌گذار کارخانه صدرفولاد/ اشتغال‌زایی سه برابری پس از تولید
پ
پ

ماژین‌نیوز، نصراله صیاد، حسن‌جعفرزاده در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری ماژین‌نیوز با بیان اینکه چند سالی‌ست که با تفکرات و بینش‌های اشتباه، فعالیت کارخانه صدرفولاد به جایی رسید که منجر به تعطیلی آن شده بود، اظهار کرد: هلدینگ ان‌بی‌پی با مدیرعاملی دکتر بیگی این طرح را  مورد بررسی و مطالعه قرار داد.

وی با بیان اینکه کارگروه‌های مختلفی با مشارکت اقتصاددانان بزرگ به کار گرفته شد و فعالیت به مرحله‌ای رسیده که انتطار می‌رود مدیران ارشد استان بیشتر کمک حال سرمایه‌گذار بوده و در کنار ما باشند، افزود: ما بر این باور هستیم که این پروژه فقط فولاد نیست و در واقع یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های لرستان محسوب می‌شود که می‌تواند زمینه اشتغال بسیار مناسبی برای مردم این استان باشد.

عضو هیئت مدیره جدید کارخانه صدرفولاد لرستان ادامه داد: این کارخانه قابلیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف خواهد داشت.

جعفرزاده هم‌چنین با بیان اينکه در حال حاضر استنباط ما این است که ذهن و تفکر مسئولین به ما نزدیک‌تر شده و باز هم این انتظار را داریم که بیشتر در کنار ما باشند تا بتوانیم این پروژه را هر چه سریع‌تر به سرانجام برسانیم، تصریح کرد: بزرگ‌ترین نگرشی که در خصوص پروژه صدرفولاد سوای بحث بدهی‌ها و مشکلات صورت گرفت این بود که طرح توسعه این کارخانه نیز مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

وی با ذکر این نکته که بیش از دو هفته‌ای هست مرحله اورهال را راه‌اندازی کرده‌ایم، افزود: برق شرکت نیز مشکل بزرگی داشت که خوش‌بختانه برطرف و وارد مدار شده، بحث مکانیکی، نورد و …. دستگاه‌های مختلف در سالن اصلی نیز تقریبا انجام شده است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه نیروهای کادر اورهال در حال افزایش هستند، گفت: در بخش حفاظت از ناجا تقاضا کردیم که این مسئولیت را عهده‌دار شوند، خوش‌بختانه با ما همکاری لازم را داشته‌اند و  بیش از ۱۵ نیرو مستقر شده است.

عضو هیئت مدیره جدید کارخانه صدرفولاد لرستان با بيان اينکه بخش فضاسازی این پروژه نیز در حال بررسی و پی‌گیری است، بیان کرد: این قول را از طرف هیئت مدیره جدید می‌دهیم به شرطی که مسئولین ما را تنها نگذاشته و همراه ما باشند، در طول مدت ۳ ماه عملیات اورهال به پایان و کارخانه وارد مرحله تولید می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بيان اينکه بیش از این تقریبا بین ۱۰۰ تا ۱۳۰ نفر در این کارخانه مشغول به فعالیت بودند، افزود: بعد از طی شدن یک فرآیند شش ماهه از تولید، پیش‌بینی می‌شود شاهد اشتغال‌زایی دو یا سه برابری در این مجموعه باشیم چون در کنار بحث تولید، بحث توسعه را هم مدنظر داریم قطعا فضای دیگر کارخانه تبدیل به بخش تولید خواهد شد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: نگرش ما این است که در بحث جذب، نیروی انساني بومی خصوصا افرادی که قبلا مشغول به فعالیت بودند در اولویت قرار بگیرند چرا که در این صورت است که استان تقویت خواهد شد.

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.