ضرورت برکناری مسئولانی که برای مقابله با گران‌فروشی اقدامی انجام نمی‌دهند

شناسه : 16479 ۲۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد اگر کسی نمی‌تواند در مسئولیت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد باید کنار رود تا افرادی توانمند مدیریت کنند و با برنامه‌ریزی بر گران‌فروشی غلبه کنند.
ضرورت برکناری مسئولانی که برای مقابله با گران‌فروشی اقدامی انجام نمی‌دهند
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری مازین‌نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد، اظهار کرد: رئیس جمهور در روزهای اخیر همواره بر موضوع مقابله با گران‌فروشی پافشاری کرده لذا هیچ توجیهی در گران‌فروشی مورد قبول نیست و باید نظارت‌ها تشدید شود.

وی با بیان اینکه همکاری سازمان جهاد کشاورزی، اتحادیه‌های اصناف، بازار و تعزیرات حکومتی و بسیج در برابر مقابله با گران‌فروشی ضروری است چرا که مردم در وضعیتی نیستند که بیش از این کالاها گران شوند، افزود:  اگر کسی نمی‌تواند در مسئولیت‌ها اقدامات لازم را انجام دهد باید کنار رود تا افرادی توانمند مدیریت کنند و با برنامه‌ریزی بر گران‌فروشی غلبه کنند.

امام جمعه خرم‌آبادبا اشاره به برگزاری دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه با محوریت تبیین اهداف بیانیه گام دوم انقلاب در لرستان تصریح کرد: حمایت از نظام اسلامی در همه عرصه‌های مختلف، حمایت از برنامه‌های دولت سیزدهم با رویکرد عدالت اجتماعی و رسیدگی به معیشت امور مردم، تأکید بر بُعد معنوی مساجد همراه با برنامه‌های فرهنگی و رسالت حوزه علمیه در تحقق و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از تاکیدات در این اجلاس بود.

شاهرخی همچنین به وفات حضرت ام البنین اشاره کرد و گفت: ایشان خدمتگزاری به فرزندان حضرت صدیقه طاهره را همواره مدنظر قرار داد و روحیه جهاد و مبارزه و آمادگی در میدان‌های سخت از خصوصیات اخلاقی ایشان بود و مجموعه از صفات اورا در تاریخ ماندگار کرد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: مادران شهیدی که در انتظار فرزندان خود هستند مقامی برابر این بانو بزرگوار دارند و اگر این انتظار نبود اکنون نماز جمعه‌ها به اجتماعات دینی تبدیل نشده بود.

وی با اشاره به ۲۶ دی ماه سالروز فرار شاه خائن در سال ۵۷ گفت: این روز بیاد ماندنی بود و در راستای تبعیت از امام راحل شکل گرفت و با همدلی آرمان‌های انقلاب اسلامی به سرانجام رسید.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین به حمله موشکی رژیم بعث به مدرسه بروجرد اشاره کرد و افزود: در طول هشت سال دفاع مقدس همواره مکان‌های مختلفی بمباران شد که ۶۸ دانش آموز در یکی از آن حوادث در بروجرد شهید شدند راهشان ادامه خواهد داشت و یادشان فراموش نمی‌شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.