شناسایی ۴۴۰ بانوی کار در دلفان/ ضرورت ایجاد اشتغال پایدار

شناسه : 15705 ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷
فرماندار دلفان با اشاره به آمار 44 بانوی کار در این شهرستان، گفت: دولت باید در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای این قشر اهتمام ویژه‌ای داشته باشد.
شناسایی ۴۴۰ بانوی کار در دلفان/ ضرورت ایجاد اشتغال پایدار
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، نورالدین درمنان در جمع خبرگاران با اشاره به اینکه از محل سفر رئیس‌جمهور به لرستان یکصد میلیارد تومان برای اشتغال بانوان کار در دلفان اختصاص یافته است، اظهار کرد: حضور زنان کارگر در میدان‌های شهر در هیچ کجای کشور مرسوم نیست و همین امر سبب ایجاد حساسیت در شهرستان دلفان شده است.

وی با بیا اینکه به همین منظور پس از حضور در شهرستان دلفان به‌عنوان فرماندار طی جلسه‌ای با اداره کار، بهزیستی، کمیته امداد و جهاد کشاورزی مقرر شد پس از بررسی‌های میدانی آماری در اختیار فرمانداری بر اساس سن و میزان تحصیلات این زنان قرار بدهند، افزود: متأسفانه آماری که تهیه شد پس از راستی‌آزمایی متوجه شدیم با واقعیت فاصله دارد و بسیار بیشتر از تصور بود و ظاهراً به‌تصور اینکه تسهیلاتی دریافت می‌کنند اسامی اقوام خود را به لیست اضافه کرده بودند.

فرماندار دلفان با بیان اینکه تاکنون ۴۴۰ نفر از زنان کار در دلفان شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: در سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور به شهرستان دلفان مقرر شد برای حل معضل زنان کار در این شهرستان و ایجاد اشتغال پایدار در دولت تصمیم‌گیری شود که در این راستا این مبلغ اختصاص یافت.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.