ایجاد صنایع تبدیلی نشان دهنده آینده روشن برای لرستان است

شناسه : 3521 ۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰
ماژین‌نیوز، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت:‌ ایجاد صنایع تبدیلی نشان می‌دهد آینده برای لرستان روشن است.
ایجاد صنایع تبدیلی نشان دهنده آینده روشن برای لرستان است
پ
پ

حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی روز پنج‌شنبه در جلسه معارفه امام جمعه جدید چگنی افزود:‌ همچنین اقدامات دیگری که به تازگی صورت گرفته هم‌چون حضور معاونان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اشتغال خانواده شهدا، مقدمات رونمایی سند توسعه پیشران استان و پیگیری جهت ایجاد منطقه اقتصادی ویژه چگنی و ایجاد صنایع تبدیلی نشان می‌دهد آینده برای لرستان روشن است.

وی اضافه کرد: مناطق مختلف لرستان همواره خاستگاه علما، اندیشمندان و برجستگان بزرگی در کسوت روحانیت و سایر علوم و فنون بوده که نام‌های شناخته شده‌ای در کشور هستند و شهرستان چگنی نیز از جهت فرهنگی، دینی، اقتصادی و سیاسی از جایگاه ویژه و پر اهمیتی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: چگنی، ظرفیت‌های اقتصادی، اقلیمی و جغرافیایی خوبی دارد و وضعیت انقلابی منطقه که ۱۳۸ شهید، ۲۳۸ جانباز و ۲۶ آزاده را تقدیم نظام کرده بیان‌گر وفاداری مردم این دیار نسبت به تداوم انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به نقش موثر مردم این منطقه برای تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: توسعه اقتصادی بدون ارتقای فرهنگی امری غیر ممکن و به نفع ویژه خواران خواهد بود.

وی گفت: امام راحل از نماز جمعه به عنوان عنایت الهی و مقام معظم رهبری به عنوان مظهر وحدت از آن یاد می‌کنند و حضور جوانان انقلابی و متدین، بسیجیان، خانواده شهدا، ایثارگران و پیشکسوتان ایثار و شهادت در برپایی نماز جمعه مورد تاکید این ۲ بزرگوار است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: همچنین نمازجمعه نقش مهمی در توازن توسعه اقتصادی و فرهنگی دارد.

امام جمعه جدید شهرستان چگنی با حکمی از سوی حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور معرفی و منصوب شد.

در این حکم حجت‌الاسلام والمسلمین صمد حافظی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان چگنی منصوب شده است.

پیش از این حجت الاسلام و المسلمین محمد سوری از سال ۹۷ تاکنون به عنوان امام جمعه چگنی مشغول به خدمت بود که در مراسمی از زحمات وی تقدیر به عمل آمد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.