رفع تصرف دو هزار متر از اراضی کشاورزی شهرستان سلسله

شناسه : 16453 ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان گفت: به استناد تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری، ۲۰۰۰ متر مربع از اراضی مستعد کشاورزی در روستای چشمه برقی شهرستان سلسله که به صورت پی کنی بود به وضعیت اولیه برگشت.
رفع تصرف دو هزار متر از اراضی کشاورزی شهرستان سلسله
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، سرهنگ همایون بخشی در این رابطه اظهار کرد: آزادسازی اراضی یاد شده به‌منظور مبارزه با ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی زراعی و باغی شهرستان پس از دریافت دستور قضایی از دادستانی و با همکاری نیروی انتظامی و پرسنل اداره امور اراضی شهرستان سلسله انجام شد.

وی افزود: مشارکت و نظارت ‏عمومی مردم بهترین ‏و ‏مؤثرترین راه برای ‏حفاظت از اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی است و این دستگاه خدمات‌رسان در این راستا فعالیت‌های پیشگیرانه، آموزشی و ترویجی به صورت توزیع و نصب بنر و پوستر و برگزاری کلاس‌های آموزشی، آموزش چهره به چهره را در دستور کار خود قرار داده است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی لرستان خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست و انتظار داریم که هرگونه تغییر کاربری ‏در اراضی کشاورزی را از طریق تلفن ۱۳۱ اطلاع دهند تا با انجام اقدام مقتضی از سودجویی برخی افراد و تخریب اراضی کشاورزی جلوگیری شود.‏

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.