دولت با دلالانی که باعث گران‌فروشی اقلام شده‌اند برخورد جدی داشته باشد

شناسه : 19886 ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: مطالبه به جد و انتظار مردم از دولت و قوه قضاییه این است که مانع گران‌فروشی بی منطق باشند و با دلالانی که باعث گران‌فروشی اقلام شده‌اند برخورد جدی داشته باشند.
دولت با دلالانی که باعث گران‌فروشی اقلام شده‌اند برخورد جدی داشته باشد
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، حجت الاسلام سید “احمدرضا شاهرخی” در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن تبریک عید سعید فطر به بحث گران‌فروشی اشاره کرد و اظهار داشت: امروز مردم ما به لحاظ معیشتی با مشکلاتی رو به رو هستند و متاسفانه شاهد گرانی برخی از اقلام‌ها در سطح کشور و استان‌ها هستیم.

وی افزود: مطالبه به جد و انتظار مردم از دولت و قوه قضاییه این است که مانع گران‌فروشی بی منطق باشند و با دلالانی که باعث گران‌فروشی اقلام شده‌اند برخورد جدی داشته باشند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و دولت بوده و هستند، بیان کرد: مردم نباید بیش از این شاهد حقوق‌های نجومی و اعلام ابر بدهکاران بانکی در سطح کشور باشند.

حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد:  امروز اقتصاد کشور باید به دست انسان‌های مومن و با انگیزه قرار گیرد که نتیجه آن عزت، آرامش و سربلندی کشور باشد.

وی خاطرنشان کرد: امروز در شأن این ملت نیست که شاهد صادرات کالاهای مورد نیاز و واردات کالاهای قاچاق به کشور باشند.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: کسانی که در وزارت نیرو هستند باید بدانند احداث سد معشوره و سدهای در حال مطالعه و در دست اجرا در لرستان، احداث شبکه‌های آبیاری جزو مصوبات سفر ریاست جمهوری در نوزدهم آذر ماه سال گذشته لرستان است.

وی افزود: احداث سد معشوره با مخزنی بالغ بر یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون مترمکعب یکی از مطالبات جدی مردم لرستان است و مردم انتظار دارند که به زودی عملیات ساخت آن آغاز شود.

شاهرخی به گرانی خودرو در کشور نیز اشاره کرد و گفت: این گرانی‌ها در شأن و منزلت جمهوری اسلامی و انقلاب نیست، لذا علی‌رغم بی کیفیت بودن تولیدات خودرو هر روز ما شاهد افزایش قیمت خودرو در سطح کشور هستیم و انتظار ما این است که دولتمردان دسته انسان‌های نادان و ناتوان را در بحث خودرو قطع کنند.

وی در ادامه به هفته معلم اشاره کرد و گفت بیش از ۴۰ سال از انقلاب اسلامی گذشته که خوشبختانه در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه شاهد پرورش مدیران دانا، توانمند و انقلابی هستیم که می‌توانند با برنامه ریزی‌های درست آینده خوبی را برای کشور و استان‌مان در بحث آموزش رقم بزنند.

امام جمعه خرم‌آباد همچنین به برگزاری کنگره ۶ هزارو۵۴۴ شهید استان لرستان اشاره کرد و گفت: انتظار ما از همه مسئولان دولتی، مردمی خیرین این است که در راستای برگزاری این کنگره پای کار آمده تا شاهد برگزاری باشکوه آن در استان باشیم.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.