دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات هشتادپهلو

شناسه : 3375 ۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۹
ماژین‌نیوز، مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاطت اداره کل محیط زیست لرستان در ارتفاعات هشتاد پهلو خرم‌آباد خبر داد.
دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات هشتادپهلو
پ
پ

مهرداد فتجی بیرانوند گفت: در پی گشت و کنترل شبانه‌روزی نیروهای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در سطح حوزه استحفاظی و ارتفاعات هشتاد پهلو در خرم‌آباد سه اکیپ شکارچی غیر مجاز به تعداد شش نفر به همراه ادوات شکار در نیمه‌های شب دستگیر شدند.

وی اظهار داشت: از این شکارچیان که تعدادی از آنها از استان‌های مجاور بودند لاشه سه راس گراز به همراه سه قبضه اسلحه گلوله‌زنی و جنگی، ۹۵ عدد فشنگ، مقدار ۱۰۰ گرم باروت فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی، شش عدد چراغ‌قوه و یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط گردید.

این مسئول ادامه داد: پرونده این متخلفین پس از بازجویی اولیه به مقامات قضایی ارجاع و ادوات کشف شده ار آنها به همراه دو خودرو که در امر شکار مورد استفاده قرا گرفته بودند تا صدور رای دادگاه توقیف شدند.

فتحی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی محیط‌بانان در سراسر لرستان گفت: هیچ جای امنی در استان برای متخلفین وجود ندارد و برخورد قاطع با متخلفین شکار و صید صورت می‌گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست خواست هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه شبانه‌روزی ۱۵۴۰ اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پی‌گیری آن اقدام شود.

 

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.