در دست ساخت بودن ۱۴۰ پروژه آب و فاضلاب در لرستان

شناسه : 25686 ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان گفت: 140 پروژه آب و فاضلاب در این استان در دست ساخت هستند.
در دست ساخت بودن ۱۴۰ پروژه آب و فاضلاب در لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین نیوز، یاسر اکبریان اظهار کرد: ۱۴۰ پروژه در حوزه آب و فاضلاب در دست‌ساخت داریم که برای تکمیل آنها دو هزار و ۲۷۰ میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی‌شده است.

وی با اشاره به پروژه‌های در حال اجرا فاضلاب شرکت آب و فاضلاب لرستان، افزود: ۴۵ پروژه در حوزه فاضلاب داریم که از این تعداد پنج پروژه تصفیه‌خانه فاضلاب در پنج شهر استان و اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در تمامی شهرهای استان را داریم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: با تحقق این پروژه‌ها علاوه بر افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب استان به ۷۳ هزار مترمکعب شاهد اجرای ۵۰ کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان خواهیم بود.

اکبریان، گفت: میزان اعتبار این پروژه‌ها حدود دو هزار میلیارد تومان است که تلاش خواهیم کرد از همه ابزارهای قانونی برای تأمین این اعتبار استفاده کنیم.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها در مجموع یک میلیون نفر از جمعیت شهری استان تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه‌های حوزه آب هم گفت: علاوه بر برنامه‌ریزی برای تأمین آب شرب ۱۶۲ روستا با جمعیتی بالغ بر ۷۳ هزار نفر تا پایان سال حدود ۹۴ پروژه نیز در سطح استان در حوزه‌های نگهداری، تعمیرات و به‌سازی تأسیسات به‌منظور ارتقا کیفیت و کمیت و ارائه خدمات مستمر به مردم در بخش تأمین آب شرب و کاهش هدررفت آن در دست اقدام داریم.

اکبریان، بیان کرد: میزان اعتبار پیش‌بینی‌شده برای این ۹۴ پروژه رقمی معادل ۲۷۰ میلیارد تومان است.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.