خبرنگاران، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند

شناسه : 12693 ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه این استان تبریک گفت
خبرنگاران، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند
پ
پ
به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، در پیام احمدحسین فتایی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، آمده است:

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر واقعیات زمانه خویش‌ند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی کرده و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌شناسی‌ند که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و توان، اندیشه و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏‌گیرند.

هفدهم مردادماه یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگار، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

روز خبرنگار امسال فرصتی ارزشمند و گران‌بهاست، تا ضمن اداری احترام به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و خبر به ویژه شهید خبرنگار زنده‌نام “محمود صارمی” از تلاش‌های تمامی فعالان صادق و سخت‌کوش عرصه خبر و اطلاع‌رسانی  که در راه روشنگری گام بر می‌دارند و در شرایط سخت کنونی همراه و هم‌دوش جامعه سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، وظیفه خطیر آگاه‌سازی و افزایش تاب‌آوری جامعه را بر عهده داشته و دارند، تقدیر و تجلیل شود.   

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.