حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدان فلسطینی باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد

شناسه : 19664 ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳
نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: تقویت روحیه ایثار، جهاد، شهادت و حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدان فلسطینی باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.
حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدان فلسطینی باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، اظهار کرد: امام صادق علیه‌السلام چنین نقل می‌کنند که ابلیس گفته است که اگر بر ۳ عمل از فرزندان آدم مسلط شوم غصه‌ای ندارم، چرا که عمل آن‌ها مقبول خداوند قرار نمی‌گیرد.

وی افزود: نخست اینکه کار نیکی که انجام داده گمان کند که کار نیکش زیاد است و از خود راضی شود، دیگر اینکه گناهش را فراموش کرده و طلب توبه نمی‌کند و در نهایت اینکه خودشیفته شود.

امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه فلسطین در سال ۱۹۴۸ به اشغال اشغال‌گران قدس درآمد، بیان کرد: دولت‌های غربی با دسیسه و تهاجم فرهنگی و ترویج بی‌دینی دولت‌های دست نشانده‌ای را در منطقه ایجاد کردند؛ دسیسه اختلاف، تهاجم فرهنگی و حاکمیت دولت‌های دست نشانده را عناصر بخشی از سرزمین اسلامی جدا کرده و بیش از ۷۰ سال است که ادامه دارد.

شاهرخی ادامه داد: امام راحل با اعلام روز قدس، این روز را نماد بیداری و روز وحدت جهان اسلام قرار دادند، همچنان‌که امروز موازنه قوا تغییر یافته و ۲ عامل مهم تداوم مقاومت در داخل سرزمین اسلامی و تقویت ایثار و شهادت و همچنین حمایت جهانی ملت‌های مسلمان از مجاهدان فلسطینی، در آینده فلسطین روشن شده و با استمرارش طومار رژیم اشغال‌گر قدس در هم پیچیده خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد گفت: تقویت روحیه ایثار، جهاد، شهادت و حمایت جهانی دولت‌ها و ملت‌های مسلمان از مجاهدان فلسطینی باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.

وی در ادامه به مناسبت روز ۱۲ اردیبهشت مبنی بر روز گرامی‌داشت مقام معلم اشاره و تصریح کرد: معلمان به عنوان طلایه‌داران تعلیم و تربیت بار سنگینی بر دوش دارند و این مهم در سند بنیادین دیده شده، ضمن اینکه باید طبقات مختلف آموزش و پرورش با این سند آشنا شده و حقوق معلمان متناسب با شرایط و مطالبات آن‌ها سامان‌دهی شود.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به روز جهانی کارگر نیز بیان داشت: بوسه پیامبر اکرم(ص) بر دستان کارگر نشان از بعد معنوی و الهی کار و کارگر است، کار و کارگر ستون فقرات اقتصاد یک کشور است و توسعه هر جامعه در گرو این بوده که برای این قشر ارزش قائل شوند.

شاهرخی ادامه داد: کار و کارگر باید دارای امنیت شغلی باشد، همچنان که توجه به رفاه خانواده‌های کارگران حرکت کشور به سمت پیشرفت را سریع‌تر می‌کند.

وی، خرید جنس داخلی را از مهمترین جنبه‌های اقدام و اجرایی در جهت حمایت از کارگران عنوان و بر تقویت و فرهنگ‌سازی این مهم تاکید کرد.

شاهرخی در خصوص توجه شورای اسلامی شهر و شهرداران به وضعیت عمران و زیبایی شهر نیز بیان داشت: اشخاص حقیقی و حقوقی مطالبات شهرداری را پرداخت کنند تا وضعیت عمرانی شهر را سامان بخشیده و از وضعیت فعلی خارج شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.