تعیین‌تکلیف منطقه ویژه بروجرد

شناسه : 12989 ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۶
استاندار لرستان گفت: منطقه ویژه بروجرد به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه‌های دیگر اقتصادی نیز در استان آغاز به کار کرده‌اند.
تعیین‌تکلیف منطقه ویژه بروجرد
پ
پ

ب‍ه گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، سید موسی خادمی در جریان دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت با بیان اینکه اقدامات مهمی علیرغم کمبودها در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: شهیدان رجایی و باهنر به عنوان دو تن از دولت مردان بزرگ تاریخ انقلاب می‌باشند که الگوهای مناسبی برای سایر دولتمردان هستند .

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان همواره نقش پشتیبان و حمایت کننده از مجموعه کارکنان دولت را ایفا نموده است، افزود: دولت در یک سال اخیر موقعیت ویژه‌ای را که با ترکیب دو مشکل کرونا و تحریم‌ها همراه بود، تجربه کرد که منجر به تحقق نیافتن صد در صدی برنامه‌های استان شد.

استاندار لرستان در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به بخشی از اقدامات دولت در استان تصریح کرد: علی‌رغم کمبودها و بروز مشکلات، اقدامات بسیار خوبی در حوزه‌های عمرانی استان صورت گرفته که تکمیل پروژه‌های سیل، پل‌های کاکارضا و بابازید، دیوار ساحلی پل‌دختر، پروژه آزادراه خرم‌آباد به بروجرد به عنوان یک پروژه راه‌بردی، نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی، پالایشگاه پل‌دختر، گازرسانی به روستاها به گونه‌ای که تاکنون حدود ۲ هزار روستای استان از این نعمت بهره‌مند شده‌اند و  تکمیل پروژه‌های آبخیزداری بخشی از این اقدامات هستند.

خادمی ادامه داد: در حوزه اقتصادی نیز پروژه‌های مهمی مانند منطقه ویژه پارسیلون به نتیجه رسید و در آینده نزدیک آغاز می‌شود، منطقه ویژه بروجرد نیز به سرانجام رسیده و بسیاری از پروژه‌های دیگر اقتصادی که در استان آغاز به کار کرده‌اند.

وی گفت: علی‌رغم اقدامات بسیار خوبی که انجام شده، اما وقوع شرایطی مانند سیل، کرونا و تحریم باعث شد تا نتوانیم طبق برنامه‌ریزی‌ها در همه حوزه‌ها با توجه به تلاش‌ها و پیگیری‌ها به مطلوب مورد نظر دست یابیم.

گفتنی است در پایان این دیدار استاندار لرستان از طرف وزیر کشور با اهداء لوح سپاس و یک جلد قرآن از زحمات و حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد تقدیر کرد.

پایان‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.