تصویب ۲۶ طرح کشاورزی و اشتغال‌زایی برای ۷ هزار نفر

شناسه : 14076 ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۴
رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: ۲۶ طرح با اعتباری معادل ۴هزار میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۷ هزار نفر در ستاد توسعه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی تصویب شده است.
تصویب ۲۶ طرح کشاورزی و اشتغال‌زایی برای ۷ هزار نفر
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، اسفندیار حسنی‌مقدم امروز در هفتمین جلسه ستاد توسعه سرمایه‌گذاری با اعلام این خبر گفت: امورات مربوط به صدور مجوزها و پروانه‌های این تعداد طرح در دست اقدام می‌باشد و در حال حاضر تعداد ۱۱ طرح با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۱۷۰۰ نفر موفق به اخذ تمامی مجوزها شده و عملیات اجرای این طرح‌ها کلنگ زنی و یا عملیاتی شده است.

وی افزود: در این جلسه با احداث پروژه بزرگ مقیاس تکمیل زنجیره تولید گوشت ماهیان خاویاری به ظرفیت ۲۰۰ تن خاویار و ۱۰ هزار تن گوشت ماهی خاویاری با حجم سرمایه‌گذاری ۱۱۲۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی ۱۳۶۰ نفر در منطقه رنگین کمان شهرستان پل‌دختر موافقت شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی لرستان ادامه داد: در این راستا ادارات کل تابعه و معاونت‌های ستادی سازمان به منظور صدور مجوزهای مربوطه در کوتاه‌ترین ‌ترین زمان ممکن همکاری خواهند کرد.

حسنی‌مقدم هیئتی متشکل از نمایندگان معاونت بهبود تولیدات دامی، اداره کل دامپزشکی، سازمان نظام دامپزشکی و مدیریت جهاد کشاورزی هر شهرستان را مأمور کرد جهت اعلام نظر به منظور احداث واحدهای جدید پرورش مرغ گوشتی و یا توسعه ظرفیت واحدهای مرغداری موجود بررسی لازم را به عمل آورند.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.