تاکید نماینده ولی‌فقیه بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در لرستان

شناسه : 18139 ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹
نماینده ولی فقیه در لرستان بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در این استان تاکید کرد.
تاکید نماینده ولی‌فقیه بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در لرستان
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد با بیان اینکه ایران اسلامی با هرگونه جنگ و کشتار غیرنظامیان و از بین بردن زیرساخت‌ها مخالف است در حالی که شیطان بزرگ با گسترش ناتو و اعزام نیرو به کشورهای مختلف مستقیم و غیرمستقیم در ایجاد جنگ روسیه و اوکراین نقش اصلی را دارد، اظهار کرد: این وضعیت موجود حاصل فزون طلبی و خوی استکباری آمریکا است و البته چنین برنامه‌ای را هم برای ایران توسط داعش تدارک دیده بودند که تدابیر مقام معظم رهبری و فداکاری و جهاد مرد میدان و مدافعان حرم و شهدای این مسیر به گونه‌ای حل شد که استکبار جهانی شکست خورد و ایران اسلامی در این چنین موضعی گرفتار نشد.

وی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال هم در کشور و هم در استان نیازمند تنظیم بازار هستیم و این موضوع مختص لرستان نیست و امری کلان است که باید با کار کارشناسی و اجرایی دقیق تنظیم شود، افزود: نباید قوت دوم مردم جامعه به فاصله چندین ماه به وضعیت فعلی از جهت گرانی برسد و دولت باید تمام توان خود را برای تنظیم بازار بکار گیرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: دولت، مجلس و قوه قضاییه باید تمام توان خود را به کار ببرند که نقطه مطلوب تنظیم بازار برسیم و غفلت از آن به دولت آسیب خواهد زد.

حجت‌الاسلام شاهرخی با اشاره به هفته احسان ونیکوکاری تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در یک سرزمین زندگی می‌کنیم وقتی افرادی جان و سلامت جسمی خود را تقدیم اسلام و ملت کردند بایستی در راه خدا هم مردم به همدیگر کمک کنند.

وی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار و راه‌اندازی واحدهای تولیدی تعطیل در استان گفت: همه افراد جامعه خود را در همه ایام موظف به انفاق و همکاری بدانند و کمک های مومنانه در جامعه باید تبدیل به سنت نیکو با کیفیت هرچه بیشتر تبدیل شود.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه تقوا دارای نشانه‌هایی از جمله راستگویی، ادای امانت، وفای به عهد و دوری از تکبر و صله ارحام و مهربانی با ضعیفان و نیکی به همه و خوش اخلاقی است، گفت: این خصوصیات جنبه گفتاری و رفتاری دارد و در صدر مطالبات پروردگار از بندگانش تقوا است و اگر این نشانه‌ها در جامعه رواج یابد جامعه در تراز جامعه نبوی، علوی و فاطمی شکل می‌گیرد.وی افزود: ماه مبارک شعبان از اهمیت خاصی برخوردار است و درک و فهم ماه رمضان از طریق رجب و شعبان آغاز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در لرستاتن با بیان اینکه میلاد سه امام بزرگوار و حضرت ابوالفضل العباس(ع) در این ماه مبارک است  اظهار کرد: توجه به جهاد تبیین امام حسین(ع) در مناسک حج و منطقه منا با حضور ۲۰۰ نفر از صحابه و ۸۸۰ نفر از تابعین و امر به معروف و نهی از منکر برای ورود به ماه مبارک رمضان بسیار ارزشمند است.

وی با گرامیداشت سوم ماه مبارک شعبان بعنوان سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار ادامه داد: تضمین و بقای مکتب اسلام توسط امام حسین (ع) و فرزندان و یارانش رقم خورده است.

وی افزود: رسیدگی به امور مردم که امروز موردنیاز جامعه اسلامی است مورد تاکید امام سجاد (ع) بوده است و ایشان سرپرستی مستمندان در مدینه را بر عهده گرفتند.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: شرافت و عزت دنیوی باید در زبان و عمل و گفتار مانند حضرت ابوالفضل العباس (ع) از امام عصر خود پیروی کنیم.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.