تاکید دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی است

شناسه : 14297 ۰۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷
استاندار لرستان گفت: تاکید دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی است.
تاکید دولت سیزدهم توجه به ظرفیت‌های داخلی است
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری ماژین‌نیوز، فرهاد زیویار امروز در دیدار با امام جمعه شهرستان بروجرد یکی از برنامه‌های مهم را حضور میدانی و در جریان مستقیم قرار گرفتن مسائل استان قبل از سفر ریاست جمهور عنوان کرد و اظهار داشت: نابسامانی‌های موجود در صنایع و بخش‌های کشاورزی تولیدی و صنعتی به علت کم توجهی به ظرفیت‌های داخلی بوده و این در حالی است که توجه به ظرفیت‌های موجود می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های استان و شهرستان بروجرد، افزود: بروجرد استعدادهای خاصی دارد که در برخی زمینه‌ها بی نظیر است وی شهرستان بروجرد را در زمینه علم و دانش، صنایع و حرف، استعداد کشاورزی و دامپروری و دیگر قابلیت‌ها کم نظیر نامید و گفت ما باید به منظور توسعه به این ظرفیت‌ها تکیه کنیم.

استاندار لرستان یکی از اهداف این دیدار را پررنگ کردن ارتباط بین مسئولین از نگاه مردم عنوان کرد و گفت: به منظور حل مشکلات لازم است ارتباط خوبی بین مردم و مسئولین برقرار شود.

زیویار با اشاره به انسجام و نزدیکی اجزای نظام سیاسی همچون؛ نماینده ولی فقیه، مردم، دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف و … این ویژگی را فرصت مناسبی برای خدمت به مردم عنوان کرد.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.