برنامه‌های انتقال خون لرستان در مسیر پیشرفت است

شناسه : 21697 ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
نماینده ولی فقیه در لرستان با قدردانی از اقدامات سازمان انتقال خون استان، گفت: چشم انداز برنامه‌های سازمان انتقال خون در لرستان مثبت و در مسیر پیشرفت است و باید به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.
برنامه‌های انتقال خون لرستان در مسیر پیشرفت است
پ
پ

به گزارش ماژین‌نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و جمعی از کارکنان انتقال خون لرستان به مناسبت ۹ مرداد ماه سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ضمن تسلیت فرارسیدن ماه محرم اظهار کرد: اهدای خون به معنای اهدای حیات و زندگی است، خداوند ساختار مخلوقاتش را به گونه‌ای آفریده که در آن‌ها حکمت‌هایی وجود دارد و می‌تواند به هم‌نوعانش کمک هم کند.

وی افزود: اینکه کسی بتواند خون خود را اهدا کند در حالی که سلامتش حفظ شود و در مواردی موجب سلامتی فرد نیز شود نشان دهنده حکیم و علیم بودن خداوند درخلق مخلوقاتش است. 

نماینده ولی فقیه در لرستان ادامه داد: اهدای خون یکی ازحکمت‌های خداوند است که مشاهده می‌کنیم خداوند یک ذخیره‌ای را در وجود انسان قرار داده که می‌تواند خون اهدا کند در حالی که علاوه بر اینکه سلامت خودش حفظ می‌شود در سلامت دیگران نیزنقش دارد.

وی بیان کرد: همه ما مخلوق خداوند هستیم و به طور یقین هرنفعی که یک انسان به انسان دیگر برساند و سلامتش را تامین کند سبب خشنودی خداوند می‌شود و هیچ سرمایه‌ای بالاتراز این نیست که خداوند ازانسان خشنود باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: خوشبختانه در اداره کل انتقال خون لرستان برنامه‌های روبه جلو و تحول‌زایی پیش بینی شده که انشاالله تلاش کنید استان در بحث انتقال خون به جایگاه واقعی خودش برسد و چنانچه کاستی‌هایی در گذشته وجود داشته باید جبران شود.

پایان‌خبر/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.