برای کنترل بازار از ظرفیت بسیج استفاده می‌کنیم

شناسه : 4586 ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
ماژین‌نیوز، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، گفت: با عنایت به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خصوص برخی گرانی‌ها، نمی‌شود که مردم هم گرانی را تحمل کنند و هم گران‌فروشی را، لذا در این مسیر از ظرفیت بسیج مستضعفین مدد خواهیم گرفت.
برای کنترل بازار از ظرفیت بسیج استفاده می‌کنیم
پ
پ

بختیار رازانی گفت: برای کنترل بازار و پیشگیری از احتکار کالا در لرستان، از ظرفیت بسیج استفاده می‌کنیم.

وی، تصریح کرد: یکی از برنامه‌های ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، مدد از نیروی مقاومت بسیج، بسیج اصناف، و عزیزان سپاه حضرت ابالفضل (ع) استان جهت کنترل بازار و پیشگیری از احتکار کالا در لرستان است که انشاالله طی روزهای آتی، جلسه‌ای در این خصوص برگزار خواهیم کرد تا زمینه همکاری دوجانبه با این نهاد مردمی و انقلابی فراهم شود. چراکه نمی‌شود مردم هم گرانی را تحمل کنند، هم گران‌فروشی را.

رازانی، افزود: وقتی ستاد تنظیم بازار بر روی کالاها قیمت‌گذاری می‌کند، دیگر نباید به مبادی عرضه اجازه داد محصولات را بیش از قیمت مصوب عرضه کنند.

مقابله با گران‌فروشی و احتکار کالا در لرستان اولویت ما است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان، تاکید کرد: در حوزه تجارت همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب هم رهنمود فرمودند ما با گرانی برخی اقلام روبرو هستیم. یکی از وظایف و البته برنامه‌های ما تنظیم بازار است. اگرچه برخی اقلام گران شده، اما آن چیزی که ما باید با آن مقابله کنیم، گران‌فروشی است.

وی، ادامه داد: استان لرستان شاید یک استان صنعتی نباشد اما، به طور علمی و عملی می‌گویم که لرستان، یک استان معدنی است. واقع شدن روی زون سنندج – سیرجان، وفور منابع معدنی، ما را به یک استان معدنی تبدیل کرده که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

سرپرست سازمان صمت لرستان، گفت: انتصابات در این سازمان بر اساس شایسته‌سالاری صورت خواهد گرفت، شاخص‌هایی همچون تعهد، تخصص و تجربه، ۳ مولفه ما جهت بکارگیری نیروی انسانی درون سازمانی است. لذا هر یک از همکاران که دارای این مولفه‌ها باشند یقیناً در بدنه مدیریتی بکارگیری خواهند شد.

رازانی خاطر نشان کرد: بنده به عنوان خادم مردم در این مجموعه، از این ظرفیت‌ها استقبال خواهم کرد.

وی، افزود: انشاالله همه با هم، در مسیر توسعه همه‌جانبه لرستان اقداماتی انجام دهیم که سرانجام کار، خشنودی خداوند متعال، عموم مردم، اقشار آسیب‌پذیر جامعه، صنعتگران، معدن‌کاران، تجار و بازرگانان، مسوولان وزارتی و مدیران ارشد استان فراهم آید.

 

انتهای‌پیام/

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.